Efektowna oprawa kibiców Górnika przy wsparciu STS!

Podczas meczu Górnika Zabrze z Lechią Gdańsk (8 grudnia br.) kibice Trójkolorowych zaprezentowali nową „sektorówkę” w kształcie klubowego trykotu. W lipcu br. STS – największy bukmacher w Polsce – wspomógł finansowo jej powstanie.

Przekazaliśmy część środków potrzebnych na stworzenie „sektorówki”, po tym jak kibice Górnika wygrali z nami zakład, o to czy podczas spotkania zabrzan z Wisłą Kraków (w dniu 29 lipca br.) zostanie rozegrane przy komplecie widzów. Wówczas na stadionie w Zabrzu odnotowano 100% frekwencję.

STS jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu. Nasze aktywacje zawsze kierujemy do kibiców, bo to oni są dla nas najważniejsi. Staramy się angażować w różne inicjatywy i przedsięwzięcia, bez względu na barwy klubowe. Zależy nam na tym, aby mecze były pełne pozytywnych emocji – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Aktywność sponsorska STS zdecydowanie wykracza poza ekspozycję logotypu. Wspólnie z kibicami zrealizowaliśmy wiele unikatowych projektów: kolorujeMY, Koszulka na Basel czy wymiana trykotów K. Hamalainena. Akcje pod hasłem #ZakładSTS znane są już w wielu częściach Polski – poza akcją z kibicami Górnika Zabrze – bukmacher bił rekord głośności w hali Podpromie w Rzeszowie oraz założył się z Lechem Poznań o to, czy drużyna zdobędzie tytuł Mistrza Polski w poprzednim sezonie Ekstraklasy.

Tags:

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?