STS, największy polski bukmacher i sponsor strategiczny Lecha Poznań, przygotował specjalną akcję dla kibiców pod hasłem „100 na 100”, w której fani mogą wygrać m.in. unikatową retro koszulkę. Aktywacja nawiązuje do 100-lecia poznańskiego klubu, które „Kolejorz” świętuje w tym roku. Punkt kulminacyjny obchodów przypada na 19 marca i mecz z Jagiellonią Białystok. Na to spotkanie STS rezygnuje z reklamy wielkoformatowej na trybunach, by mecz obejrzało jak najwięcej kibiców.
STS dla sympatyków najbardziej utytułowanego klubu piłkarskiego w Poznaniu przygotował grywalizację, która wystartowała 16 marca. Na specjalnie zaprojektowanym landing page’u użytkownicy mają do wykonania kilka zadań. Osoby, które zrealizują wszystkie z nich, otrzymają gwarantowany bonus w wysokości 19,22 PLN, a stu najlepszych uczestników wygra unikatową koszulkę – taką samą, jak ta, w której zawodnicy „Kolejorza” zagrają jubileuszowy mecz na własnym boisku z Jagiellonią Białystok. Spotkanie odbędzie się dokładnie w 100. rocznicę powstania Lecha Poznań, czyli 19 marca. Co ważne podkreślenia, retro koszulek zostało wyprodukowanych tylko 1922 i każdą z nich oznaczono indywidualnym numerem.
Oprócz akcji „100 na 100”, kibice codziennie od 14 do 19 marca mogą wziąć udział w konkursach organizowanych przez STS w mediach społecznościowych, w których także do wygrania są jubileuszowe koszulki. Dodatkowo jeden z trykotów, w których wystąpią zawodnicy Lecha w meczu z „Jagą”, wraz z podpisami piłkarzy, STS przekaże Fundacji Sport Twoją Szansą. Ta następnie podaruje go CukierAsom – wielkopolskiej drużynie piłkarskiej dzieci chorych na cukrzycę. CukierAsy na zaproszenie Fundacji obejrzą także jubileuszowy mecz na żywo z trybun. W ubiegłym roku Fundacja razem z STS zorganizowały na rzecz CukierAsów licytację koszulek, w których piłkarze „Kolejorza” zagrali w eliminacjach Ligi Europy.
STS rezygnuje z reklamy wielkoformatowej
W związku z ogromnym zainteresowaniem sobotnim meczem Lecha z Jagiellonią, STS, jako sponsor strategiczny klubu, postanowił dodatkowo wesprzeć fanów „Kolejorza” i zrezygnować z reklamy wielkoformatowej na trybunach. Sektorówka STS zostanie zdjęta, dzięki czemu do dyspozycji kibiców trafi dodatkowo 468 miejsc.
STS współpracuje z Kolejorzem od 2013 roku. W tym okresie klub pięciokrotnie stawał na podium Ekstraklasy, zdobywając także mistrzostwo Polski w 2015 roku. Trzymamy kciuki, żeby w tym sezonie, wyjątkowym ze względu na jubileusz 100-lecia powstania klubu, Lech zrealizował swoje cele i tym samym uświetnił w najlepszy możliwy sposób obchody tej rocznicy.
Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Zaangażowany sponsoring
STS przeprowadził w ciągu minionych 9 lat współpracy z Lechem Poznań szereg wspólnych projektów, m.in. #KoszulkaNaBasel – sympatycy „Kolejorza” mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel. STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie akcje, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy wymiana koszulek K. Hamalainena.
STS jest także sponsorem Jagielloni Białystok. Popularna „Jaga” także włączy się w obchody 100-lecia swojego rywala i zagra w retro koszulkach, które – wspólnie z STS – zostaną zlicytowane, a dochód z licytacji przeznaczony na cel charytatywny.