Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował w oficjalnym spocie promocyjnym nowy strój Reprezentacji Polski, w których biało-czerwoni wystąpią na zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze. #KoszulkaMarzenie stanowi kolejny element kampanii promującej występ drużyny narodowej na mundialu. W nowych trykotach podopieczni Czesława Michniewicza zagrają już w najbliższych wrześniowych spotkaniach Ligi Narodów z Holandią oraz Walią. Koszulki wyprodukowała firma Nike – oficjalny dostawca sprzętu sportowego reprezentacji Polski.
Z tą jedną koszulką wiążę się niejedno marzenie. Marzenie o piłkarskiej karierze, o grze dla reprezentacji, o locie z kadrą do Kataru, o zwycięstwie z Argentyną, czy… o fantastycznym mundialu. Dlatego dziś mówimy o niej – #KoszulkaMarzenie. Nowe trykoty łączy biel, czerwień oraz szarość, a wszystko w designie, który symbolizuje motyw gniazda orła białego.
Ta koszulka powinna, podobnie jak reprezentacja Polski, łączyć cały kraj. Razem z firmą Nike oddajemy kibicom fantastyczny produkt, z którym każdy może się utożsamiać. Chciałbym, aby kojarzyła się z pozytywnymi emocjami, jednoczyła młodszych i starszych, kobiety i mężczyzn, którzy w listopadzie i grudniu będą zasiadać do oglądania w telewizji naszej reprezentacji rywalizującej na mistrzostwach świata. W nowych koszulkach naszą drużynę będzie można zobaczyć już w czasie najbliższych meczów Ligi Narodów z Holandią i Walią. Jestem przekonany, że kibicom bardzo się spodoba, a dzięki wynikowi osiągniętemu na mundialu w Katarze zyska miano „historycznej”. Do mistrzostw świata pozostały niespełna ponad dwa miesiące i emocje związane z najważniejszą piłkarską imprezą są coraz bardziej wyczuwalne. To dla nas ważne, że gramy na czwartej dużej imprezie z rzędu. Ale sama obecność wśród najlepszych już nas nie zadowala. Mamy świetnych zawodników, najlepszego piłkarza na świecie Roberta Lewandowskiego, nie dziwi więc chęć sprawienia niespodzianki i awansu do fazy pucharowej mundialu .
Cezary Kulesza, Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej
Nowe trykoty łączy biel, czerwień i szarość, która na rękawach symbolizuje motyw orła białego. Koszulki utrzymane w klasycznej tonacji odpowiadają najnowszym trendom, mającym na celu spełnienie wysokich oczekiwań każdego fana reprezentacji Polski, niezależnie od płci, pochodzenia, zawodu, wieku czy miejsca zamieszkania. Jedna koszulka wyraża miliony marzeń związanych z występem naszej kadry na mundialu. Już od dziś każdy kibic biało-czerwonych może kupić nowe stroje reprezentacji w Oficjalnym Sklepie Kibica Reprezentacji Polski, zarówno w internecie na Sklep.LaczyNasPilka.pl oraz w sklepach stacjonarnych. Koszulki można kupić w trzech modelach różniących się poziomem zaawansowania i zastosowanych technologii.
Naszym hasłem jest #KoszulkaMarzenie, bowiem to właśnie ona wyraża marzenia i ambicje wszystkich tych, którzy kibicują reprezentacji Polski, nawet jeśli na co dzień ich zainteresowanie piłką nożną ogranicza się tylko do obejrzenia meczu biało-czerwonych. To co łączy wszystkie te marzenia, to jedna koszulka reprezentacji Polski, którą zakładamy za każdym razem idąc na stadion lub oglądając mecz z przyjaciółmi przed telewizorem. Moim marzeniem jest, aby wszystkich Polaków połączyła reprezentacja narodowa podczas Mudialu.
Grzegorz Stańczuk, dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN

Reprezentację Polski w nowych strojach będzie można zobaczyć już w trakcie najbliższych spotkań Ligi Narodów. 22 września na PGE Narodowym w Warszawie biało-czerwoni podejmą Holandię, a trzy dni później w Cardiff zagrają z reprezentacją Walii. Przed wylotem na Mundial do Kataru podopieczni Czesława Michniewicza zmierzą się w meczu sparingowym z kadrą Chile. W fazie grupowej Mistrzostw Świata Polacy zagrają z: Meksykiem, Arabią Saudyjską i Argentyną. Pierwsze spotkanie – z Meksykanami – zaplanowane zostało na 22 listopada.
Za pomysł kreatywny i jego egzekucję odpowiada Agencja Przestrzeń i zespół marketingowy PZPN. Spot zrealizowało Evolutionary Picture. Reżyser Miron Wojdyło.