Anwil pobije rekord Polski w głośności dopingu?

W środę 21 listopada br. STS wspólnie z kibicami Anwilu Włocławek chce pobić rekord Polski w głośności dopingu oraz przebić wyniki osiągnięte przez fanów VIVE Kielce i Asseco Resovii Rzeszów we wcześniejszych akcjach bukmachera. W włocławskiej Hali Mistrzów w trakcie meczu z francuskim MSB Le Mans fani Włocławskich Rottweilerów podejmą próbę przekroczenia trzech progów decybeli – 117 dB (wynik osiągnięty przez fanów Vive Kielce), 123 dB (wynik kibiców Resovii) oraz rekordu Polski 134,2 dB. STS – organizator akcji #ZakładSTS – specjalnie z tej okazji przygotował szereg atrakcji i nagród dla kibiców.

STS to zaangażowany sponsor polskiego sportu, którego aktywność znacznie wykracza poza ekspozycję logotypu. Zależy nam na kibicach, którzy tworzą niezapomnianą atmosferę podczas widowisk sportowych i są ich częścią. Rozpoczynając współpracę z Anwilem Włocławek informowaliśmy, że chcemy działać wspólnie z kibicami Rottweilerów. Stąd pomysł na wspólne bicie rekordu głośności dopingu. Będzie to także dodatkowa forma motywacji dla zawodników, którzy walczą o zwycięstwo w meczu zamykającym pierwszą rundę zmagań grupowych Ligi Mistrzów FIBA – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

STS przygotował również dodatkową ofertę. Każdy gracz, który trafnie postawi 100 zł na to, że w trakcie środowego meczu dotychczasowy rekord Polski w głośności dopingu zostanie pobity, wygra 255,20 zł – kurs 2,90. Jeśli ktoś trafnie obstawi 100 zł na pobicie progu 123 dB, czyli wyniku osiągniętego przez kibiców Resovii – wygra 127,60 zł (kurs 1,45). Prawidłowe wskazanie przebicia progu 117db ustanowionego przez fanów Vive Kielce będzie oznaczać wygraną w wysokości 114,40 zł (kurs 1,30).

Gdy wiązaliśmy się umową z STS, wiedzieliśmy, że lider branży bukmacherskiej wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom naszych kibiców. Cieszę się bardzo, że pozyskaliśmy tak aktywnego marketingowo sponsora i w środę razem spróbujemy pobić rekord Polski! Kibice we Włocławku potrafią stworzyć fantastyczną atmosferę i być piekielnie głośni. Czas, aby w końcu zostało to w pewnym sensie sformalizowane i myślę, że w środę rekord kraju zostanie pobity! Zachęcamy wszystkich do zabawy – mówi Arkadiusz Lewandowski, prezes zarządu Klubu Koszykówki Włocławek.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski, m.in. wymiana trykotów K. Hamalainena, kolorujeMY, Koszulka na Basel czy przygotowanie specjalnej oprawy meczowej na ostatni występ Artura Boruca w kadrze narodowej. Akcje #ZakładSTS znane są już w wielu częściach Polski – STS wsparł m.in. kibiców Górnika Zabrze w przygotowaniu sektorówki w kształcie koszulki Trójkolorowych. W lutym br. roku razem z Jagiellonią Białystok, a w listopadzie br. wspólnie z Pogonią Szczecin zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowych autokarów klubów.

Tags:

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?