STS udostępnił platformę, a kibice wybrali!

Kibice Jagiellonii Białystok w specjalnym głosowaniu wybrali projekt graficzny nowego autokaru. Wybrana w dogrywce zwycięska propozycja nr 2, została stworzona w oparciu o sugestie piłkarzy. Oddano na nią 66,8% głosów. Wyniki głosowania są dostępne na stronie: www.autokardlajagi.pl 

– STS wspiera inicjatywy sportowe z całej Polski, bez względu na ich barwy klubowe. Wyróżniamy się spośród innych sponsorów tym, że aktywnie włączamy się w bieżące działania klubów, które wspieramy. Organizując akcje z naszymi partnerami zawsze myślimy o kibicach, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– Cieszymy się, że kibice Jagiellonii tak licznie wzięli udział w głosowaniu zarówno na pierwszym etapie jak i w dogrywce. Zwycięski projekt powstał w oparciu o sugestie naszych zawodników, którym zależało, aby zawrzeć na nim największe dotychczasowe sukcesy Jagiellonii, z których wszyscy jesteśmy dumni. Wierzymy, że nowy autokar powiezie drużynę do kolejnych sukcesów. Jesteśmy przekonani, że będzie prezentował się wspaniale i spotka się z ogólną aprobatą – mówi Agnieszka Klim, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski m.in. wymiana trykotów K. Hamalainena, kolorujeMY, Koszulka na Basel czy przygotowanie specjalnej oprawy meczowej na ostatni występ Artura Boruca w kadrze narodowej. Akcje #ZakładSTS znane są już w wielu częściach Polski – bukmacher bił rekord głośności w hali Podpromie w Rzeszowie oraz założył się z Lechem Poznań o to czy drużyna zdobędzie tytuł Mistrza Polski w poprzednim sezonie Ekstraklasy. STS wsparł również kibiców Górnika Zabrze w przygotowaniu oprawy meczowej.

Tags:

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?