STS, największy bukmacher w Polsce, wprowadził całodobową obsługę klienta, która dostępna jest aż w 5 językach – polskim, angielskim, niemieckim, ukraińskim oraz rosyjskim. Dział customer service bukmachera prowadzi ponad 30 tys. rozmów miesięcznie. Blisko 9 na 10 klientów jest zadowolonych z poziomu obsługi.
Jesteśmy niekwestionowanym liderem polskiego rynku bukmacherskiego. Nieprzerwanie inwestujemy nie tylko w nowoczesne rozwiązania dla graczy, ale również w ich komfort przy korzystaniu z naszych usług. Od kilku lat posiadamy i rozwijamy m.in. innowacyjną aplikację mobilną, transmisje wydarzeń sportowych z całego świata czy własny system wypłat. Od teraz nasz dział customer service – obsługujący największy ruch w branży w Polsce – funkcjonuje 24 godziny na dobę, a konsultanci posługują się aż 5 językami. Mamy również dedykowany zespół dla klientów VIP. To kolejna przewaga konkurencyjna STS, która pozwala dystansować nas od pozostałych podmiotów z branży – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
Dział customer service STS wyróżnia się wysokim wskaźnikiem satysfakcji klientów – aż 87% z nich jest zadowolonych z jakości obsługi. W ubiegłym roku w ocenie usług udział wzięło przeszło 52,5 tys. osób[1].
_________________________
[1] Więcej informacji: https://quality.livechatinc.com/4965271