Rejestracja w STS

Szybka i prosta! Tylko dwa kroki od wygranej.

Zarejestruj się

Stworzyliśmy prostą, dwuetapową rejestrację, aby przyspieszyć możliwość zawierania zakładów. Dzięki temu rejestrując się otrzymujesz Konto Tymczasowe i możesz od razu zacząć grę! Następnie w dowolnej chwili możesz aktywować Konto Stałe, które pozwoli m.in na wypłatę wygranych.

Po szybkiej rejestracji posiadasz
Konto Tymczasowe, które gwarantuje:

Konto Tymczasowe Bonus Startowy
do 1000 zł
Konto Tymczasowe Zawieranie zakładów
do 5 000 zł
Konto Tymczasowe Dokonywanie wpłat 8 metod płatności, obsługujemy
aż 30 banków. Czytaj więcej

Po uzupełnieniu kilku dodatkowych informacji
otrzymasz Konto Stałe, które gwarantuje:

Konto Stałe Wypłatę wygranych W 15 minut, aż do 12 podmiotów
bankowych. Czytaj więcej
Konto Stałe Zawieranie zakładów
bez ograniczeń
Konto Stałe Udział w promocjach Bilety na mecze,
Strefa VIP i wiele innych.

Jak aktywować konto?

1 Rejestracja STS Zaloguj się i wejdź
do zakładki Dane osobowe
w sekcji Moje konto
2 Rejestracja STS Uzupełnij brakujące dane
3 Rejestracja STS Zapisz dane,
po krótkiej weryfikacji
uzyskasz Konto Stałe!

Twoje dane są u nas bezpieczne!

Numer konta bankowego potrzebny jest wyłącznie do realizacji wypłat wygranych uzyskanych za zawierane zakłady. Wymagane dane wraz z fotokopiami dokumentu tożsamości mają na celu potwierdzenie Twojej tożsamości i pełnoletności. Szczegółowe procedury w tym zakresie zostały narzucone przez Ministerstwo Finansów w procesie zatwierdzania regulaminu gry.

Podanie i weryfikacja numeru telefonu oraz adresu e-mail służy tylko i wyłącznie zwiększeniu bezpieczeństwa Twojego konta online. Nigdy nie otrzymasz od nas żadnego spamu! W każdej chwili będziesz miał dostęp do wszystkich danych poprzez zakładkę Moje konto.

Dziękujemy za zaufanie, życzymy mnóstwa emocji podczas wydarzeń sportowych oraz wysokich wygranych!

FAQ

Czym jest Konto Tymczasowe?

Konto Tymczasowe umożliwa korzystanie z usług STS od razu po przejściu uproszczonej rejestracji. Pozwala korzystać z niemal wszystkich funkcji serwisu. Takie konto posiada sumaryczny limit stawek równy 5000 zł oraz blokadę wypłaty środków do czasu pełnej weryfikacji danych.

Czym jest Konto Stałe?

Konto Stałe umożliwia korzystanie ze wszystkich usług STS w pełnym zakresie.

Co należy uzupełnić, aby otrzymać status Konta Stałego?

W celu otrzymania statusu Konta Stałego niezbędne jest dodanie fotokopii dokumentu potwierdzającego tożsamość, zweryfikowanie swojego adresu e-mail, podanie własnego numeru rachunku bankowego, pseudonimu oraz adresu zamieszkania.

Dlaczego muszę podać numer telefonu?

Numer telefonu to dodatkowe zabezpieczenie konta gracza. Jest on niezbędny w procesie rejestracji, zmiany rachunku bankowego oraz przy przypomnieniu hasła do konta.

Kiedy należy zweryfikować dane?

W dogodnym dla siebie momencie. Weryfikacja danych będzie jednak konieczna, aby móc zlecić pierwszą wypłatę ze swojego konta online.

Czy mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?

Samodzielnie można zmienić niezweryfikowany adres e-mail, adres zamieszkania oraz numer konta bankowego po autoryzacji kodem SMS. Pozostałe dane mogą zostać zaktualizowane w szczególnych przypadkach po kontakcie z Pomocą online.

Jakie dane mogę zmienić samodzielnie?

Samodzielnie można dokonać zmiany niezweryfikowanego adresu e-mail, niezweryfikowanego numeru telefonu, numeru rachunku bankowego oraz swojego adresu zamieszkania.

Jakich danych nie mogę zmienić samodzielnie?

Pseudonim, zweryfikowany adres e-mail oraz zweryfikowany numer telefonu mogą zostać zmienione wyłącznie po kontakcie z Pomocą Online.

Jak zmienić numer telefonu?

Niezweryfikowany numer telefonu można zaktualizować samodzielnie w zakladce "Dane osobowe". Numer telefonu, który został już zweryfikowany, można zmienić wyłącznie kontaktując się z Pomocą Online.

Jak zmienić zweryfikowany adres e-mail?

Zweryfikowany adres e-mail można zmienić jedynie kontaktując się z Pomocą Online.

Zarejestrowałem się już wcześniej, jakie posiadam konto?

Każdy zarejestrowany wcześniej gracz, którego konto przeszło pozytywną weryfikację posiada już Konto Stałe i może korzystać z usług STS bez ograniczeń.

Nie posiadam numeru PESEL, co w takiej sytuacji?

Podczas rejestracji należy wybrać swoje obywatelstwo dzięki czemu system nie będzie wymagał podania numeru PESEL.

Posiadam już konto od dłuższego czasu. Jak mogę zweryfikować numer telefonu?

Numer telefonu można zweryfikować poprzez zakładkę Dane Osobowe wprowadzając go i potwierdzając autoryzacyjnym kodem SMS.

Nie dostałem kodu autoryzacyjnego SMS, co zrobić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność podanego numeru telefonu. Jeżeli numer jest prawidłowy, to należy cofnąć lub anulować proces i spróbować raz jeszcze.

Czy jeśli już wcześniej miałem zweryfkowane konto, to muszę coś jeszcze robić?

Nie ma takiej potrzeby, konto posiada status stałego. Przy zmianie danych osobowych numer telefonu będzie musiał zostać zweryfikowany.

Czy w związku z nową rejestracją mam możliwość ponownego utworzenia nowego konta w serwisie STS?

Nie ma takiej możliwości. Każdy użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto w naszym serwisie.

Czy po rejestracji konta otrzymam potwierdzenie jego utworzenia?

Tak. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na wprowadzony adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem utworzenia konta online.

Czy po zweryfikowaniu danych i dodaniu fotokopii dokumentu tożsamości otrzymam jakąś informację o tym, że mam już Konto Stałe?

Tak, po zakończonym procesie weryfikacji zostanie wysłana wiadomość mailowa z potwierdzeniem. Weryfikacja trwa zwykle do 15 minut.