Nowe wygrane
  • S.P. 01.10.2022
    330.00 zł
  • S.P. 01.10.2022
    228.80 zł
  • S.P. 01.10.2022
    946.00 zł
  • G.S. 01.10.2022
    152.72 zł
  • S.P. 01.10.2022
    446.20 zł

Kupon

  1. 1
  2. 2
  3. 3
list

Twój kupon jest pusty.

Dodaj zakład z oferty po lewej.

Wpisz numer kuponu z zakładów naziemnych:

Wprowadź numer kuponu

Numer kuponu powinien zawierać same cyfry.

Nie ma takiego kuponu

Gdzie szukać numeru kuponu?
Numer znajdziesz na wydrukowanym kuponie, pod datą przyjęcia zakładu lub pod kodem kreskowym.
ZAMKNIJ

klas. końcowa

klas. końcowa , Tour de France  - Sobota 01.07.2023
Vingegaard J. (2023)
12:00
V 2.40
0 50058
Pogacar T. (2023)
12:00
V 2.75
0 50141
Roglic P. (2023)
12:00
V 8.00
0 50271
Evenepoel R. (2023)
12:00
V 4.00
0 50498
Thomas G. (2023)
12:00
V 35.00
0 51274
Hindley J. (2023)
12:00
V 40.00
0 51420
Van Aert W. (2023)
12:00
V 40.00
0 51506
Bernal E. (2023)
12:00
V 35.00
0 51517
Carapaz R. (2023)
12:00
V 35.00
0 51669
Ayuso J. (2023)
12:00
V 20.00
0 52650
Almeida J. (2023)
12:00
V 65.00
0 52713
Vlasov A. (2023)
12:00
V 65.00
0 52733
Gaudu D. (2023)
12:00
V 65.00
0 52776
Rodriguez C. (2023)
12:00
V 35.00
0 52925
Pidcock T. (2023)
12:00
V 80.00
0 52970
Bardet R. (2023)
12:00
V 80.00
0 53050
Yates S. (2023)
12:00
V 100.00
0 59691
Martinez D. (2023)
12:00
V 80.00
0 61976
O`Connor B. (2023)
12:00
V 100.00
0 63144
Alaphilippe J. (2023)
12:00
V 100.00
0 63152
Mas E. (2023)
12:00
V 50.00
0 63181
Landa M. (2023)
12:00
V 100.00
0 63182
Lopez M.A. (2023)
12:00
V 100.00
0 50091
Majka R. (2023)
12:00
V 600.00
0 50446
Kwiatkowski M. (2023)
12:00
V 1500.00
0 51344

Kolarstwo niejedno ma imię

Tour de Pologne – wyścig, który zdobył uznanie


Polscy fani kolarstwa nie mają się czego wstydzić. Nie tylko chodzi o polskich kolarzy, ale także o wyścig Tour de Pologne. Wyścig, którego początki sięgają 1928 roku, w ostatnich latach niezwykle zyskał na znaczeniu i dziś rangą, organizacją i prestiżem nie odbiega od najważniejszych wieloetapowych wyścigów w Europie. Oczywiście Tour de France, Giro d’Italia, czy Vuelta a Espana to najważniejsze wyścigi kolarskie, ale Tour de Pologne można zaliczyć do ścisłego topu. Od 2016 roku organizowany jest wyścig TdP kobiet. Liczba etapów się zmieniała na przestrzeni lat, ale od dłuższego czasu Tour de Pologne liczy siedem odcinków. Fani polskiego wyścigu w STS znajdą aktualne wyniki i etapów, a ponadto mogą skorzystać z zakładów bukmacherskich na TdP. Zarejestruj się wpisując kod promocyjny STS na dodatkowy freebet i sprawdź wszystkie funkcjonalności serwisu!

Tour de France, czyli najważniejszy wyścig kolarski na świecie


Wspominaliśmy o najważniejszych wyścigach kolarskich wieloetapowych. Bez wątpienia największym prestiżem i popularnością cieszy się Tour de France. Wyścig dookoła Francji odbywa się latem i stanowi najważniejszy punkt dla zawodowych kolarzy, oczywiście w sezonach, gdy nie ma mistrzostw świata w kolarstwie czy Igrzysk Olimpijskich. Trzytygodniowy TdF organizowany jest od 1903 roku, a jego historia jest długa i piękna. To w Tour de France o zwycięstwa walczą najlepsi kolarze na świecie i tam powstają legendy tego sportu. TdF pod wieloma względami jest największym wyścigiem kolarskim na świecie.

Kolarstwo szosowe najpopularniejsze


Mówiąc kolarstwo, przede wszystkim myśli się właśnie o kolarstwie szosowym, czyli ściganiu po drogach i ulicach. Warto jednak pamiętać, że kolarstwo ma wiele odmian i rodzajów. W świecie sportu możemy mówić także o kolarstwie torowym, kolarstwie górskim (MTB), czy kolarstwie BMX. Istnieją także podkategorie, takie jak kolarstwo przełajowe, czyli jazda po leśnych bezdrożach, kolarstwo artystyczne, czy piłka rowerowa. Kolarstwo jest też częścią składową triathlonu.

Kolarstwo torowe też bywa interesujące


Bardziej popularne jest oczywiście kolarstwo szosowe, ale kolarstwo torowe może pochwalić się długą historią. Pojawiło się na Letnich Igrzyskach Olimpijskich jeszcze w XIX wieku, a od 1920 jest na stałe włączone do ich programu. Kolarstwo torowe odbywa się na specjalnych torach, nazywanymi także welodromami, a rowery są prostsze w konstrukcji i lżejsze od tych służących do kolarstwa szosowego. Kolarze na torze ścigają się w kilku konkurencjach, które różnią się dystansem i liczbą zawodników.