Rodzaje kuponów

Informacje ogólne

Kupon to narzędzie, które umożliwia zawarcie zakładu na dane wydarzenie, poprzez wybór rodzaju zakładu z nim powiązanego oraz typu. Możesz go zawrzeć za wybraną przez siebie stawkę. Kalkulator od razu przeliczy ewentualną wygraną, którą możesz uzyskać i wyświetli ją na podglądzie tworzonego kuponu jeszcze przed jego zatwierdzeniem. Zawarcie kuponu przez Internet możliwe jest tylko po wcześniejszej rejestracji konta na naszej stronie i zalogowaniu na nie. Szczegóły dotyczące rejestracji znajdziesz w zakładce FAQ.

Na stronie możesz utworzyć również gotowy do realizacji w lokalu naziemnym E-Kupon, bez konieczności rejestracji.

W pierwszej kolejności wybierz interesujące Cię zakłady i typy, następnie wpisz stawkę i kliknij na przycisk "e-kupon". Zostanie wtedy wygenerowany indywidualny numer, który będziesz mógł podać naszemu pracownikowi, w najbliższym lokalu stacjonarnym STS. Następnie po opłaceniu zakładu, pracownik wyda Ci potwierdzenie jego zawarcia w postaci wydrukowanego kuponu. Samo utworzenie e-kuponu na stronie nie jest równoznaczne z zawarciem zakładu i nie uprawnia do odbioru ewentualnej wygranej.

Najbliższy lokal STS znajdziesz tutaj

Jak przygotować kupon

W celu utworzenia kuponu w sekcji OFERTA lub LIVE wybierz daną dyscyplinę, następnie kraj i ligę/rozgrywkę, w której występuje dana drużyna/zawodnik. Po kliknięciu w nią rozwinie się lista zakładów głównych „mecz”. Spotkania będą ułożone chronologicznie.

Przy każdym zdarzeniu, po jego prawej stronie, widnieje prostokąt z plusem i cyfrą w środku. Po kliknięciu na tę ikonkę zostaniesz przekierowany do podstrony z wszystkimi dodatkowymi podgrami dotyczącymi danego spotkania.

Nad dyscyplinami znajdziesz filtr zakładów, w którym możesz wybrać dla jakiego czasu zakłady mają zostać wyświetlone. Po wyborze ligi/rozgrywek nad głównymi zakładami wyświetla się „filtr rodzaju zakładów”, w którym możesz wybrać jakie rodzaje zakładów mają zostać wyświetlone.

Możesz również wyszukać zakład po wpisaniu nazwy drużyny, nazwiska gracza lub numeru zakładu w pole „Szukaj teamu/gracza” znajdujące się po prawej stronie, pod panelem logowania.

Po wybraniu danego typu z kursem wystarczy, że na niego klikniesz i zostanie on automatycznie dodany do kuponu, po prawej stronie ekranu. Na kupon w ten sam sposób możesz dodać inne zdarzenia.

Jeśli chcesz zmienić oddany typ w konkretnym zdarzeniu, przed zatwierdzeniem zakładu, kliknij na inny typ i wtedy zmieni się on na tworzonym kuponie.

Jeśli chcesz usunąć jakieś zdarzenie z tworzonego kuponu kliknij na krzyżyk „X” przy zakładzie.

Minimalny kurs ogólny dla kuponu to 1,14.

Wybór typu kuponu

Po wyborze wszystkich interesujących zdarzeń możesz podjąć decyzję jaki typ kuponu chcesz zawrzeć. Do wyboru masz trzy możliwości: SOLO, AKO i MAXIKOMBI. Na górze tworzonego kuponu możesz wybrać typ zakładu, który chcesz zawrzeć.

Stawka na kupon i zatwierdzenie zakładu

Następnie wprowadź stawkę za jaką chcesz zawrzeć kupon i zatwierdź go poprzez kliknięcie na przycisk „OBSTAW”. Jednocześnie możesz utworzyć trzy kupony. Jeśli chcesz utworzyć kolejny, po zawarciu kuponu usuń go klikając na ikonkę kosza na śmieci.

W kuponach SOLO i AKO - w pozycji „Całkowita stawka” wpisz kwotę za jaką chcesz zawrzeć kupon, a system przeliczy wygraną jaką możesz za niego otrzymać i wyświetli ją w polu „Możliwa wygrana”.

W przypadku kuponu MAXIKOMBI – stawkę możesz wprowadzić na dwa sposoby: jako stawkę całkowitą na kupon, bądź jako stawkę na kombinację.

Jeżeli chcesz zagrać na każdą możliwą kombinację wpisz stawkę w pole „Zagraj na wszystkie kombinacje”, a wtedy zostanie ona przemnożona przez liczbę wszystkich możliwych dla kuponu kombinacji.

Aby zawrzeć kilka systemów za różne stawki, wpisz je obok każdego z nich. Każda stawka zostanie przemnożona przez ilość ilość kombinacji podaną w nawiasie).

System zależny jest od ilości grup utworzonych na kuponie. Przy wyborze 13 grup do wyboru mamy system: 1 z 13, 2 z 13,

3 z 13, 4 z 13, 5 z 13, itd.

Minimalna stawka całkowita na kupon wynosi 2 zł. Tabelę minimalnych stawek na kupon Maxikombi znajdziesz tutaj.

Rodzaje kuponów

SOLO

Jest to kupon na pojedyncze zdarzenie, wybrane z oferty. Musi zostać ono poprawnie wytypowane, aby wygrana za kupon mogła zostać przyznana. Kupon SOLO możesz zawrzeć w ofercie przedmeczowej jak i live.

AKO

Na kuponie AKO możesz zawrzeć od 2 do 100 spotkań. Kupon ma status wygranego, w momencie gdy wszystkie wybrane spotkania zostaną poprawnie wytypowane. Kupon AKO możesz zawrzeć w ofercie przedmeczowej jak i live.

Jak wyliczyć wygraną dla kuponów SOLO i AKO?

Wygrana wyliczana jest następująco: stawka x kurs ogólny x 0,88 (12% podatek od zakładów bukmacherskich).

Szczegóły dotyczące podatku znajdziesz w FAQ.

ZAKŁAD BEZPIECZNY

Jest zakładem AKO, na którym możesz popełnić 1 błąd. W momencie, gdy na tworzonym kuponie kurs ogólny wynosi minimum 175, a każde spotkanie ma kurs nie większy niż 2.00 możesz go przekształcić w Zakład Bezpieczny. Do tego celu służy okienko, widniejące pod możliwą wygraną, które powinieneś zaznaczyć, jeśli chcesz zawrzeć taki zakład. Maksymalna stawka na Zakład Bezpieczny to kwota 250,00 zł.

Kupon posiada również status wygranego w przypadku, gdy jedno dowolne spotkanie zostanie rozliczone jako przegrane.

Wygrana wówczas jest wyliczana następująco: 10 x stawka x 0,88 (jest to przelicznik 12% podatku od stawki).

W momencie poprawnego wytypowania wszystkich spotkań zawartych na kuponie wypłacana jest maksymalna wygrana widniejąca na kuponie.

Aby mogła zostać wypłacona tzw. wygrana bezpieczna kupon musi mieć kurs ogólny nie mniejszy niż 175 w momencie rozliczenia kuponu. Pamiętaj, że rozliczenie zdarzenia, po kursie 1,00, powoduje automatyczny spadek kursu ogólnego kuponu.

Zakład bezpieczny możesz zawrzeć wyłącznie w ofercie przedmeczowej.

MAXIKOMBI

Jest zakładem zwanym także systemowym. Umożliwia on typowanie z możliwością popełnienia błędu, bez tracenia prawa do wygranej. W systemie składającym się z 13 grup (od A do M) mamy możliwość popełnienia od 1 do 12 błędów. Przykładowo w systemie 6 z 13 możesz popełnić maksymalnie 7 błędów, a poprawnie wytypować przynajmniej 6 grup,

aby otrzymać wygraną. Na kuponie Maxikombi może się znaleźć od 2 do maximum 100 zakładów.

Kupon Maxikombi możesz utworzyć wyłącznie z zakładami z oferty przedmeczowej.

Dla kuponu MAXIKOMBI rozróżniamy dwa rodzaje zakładów:

Kupon rozpisowy

Składa się on z różnych kombinacji zakładów SOLO. Każdy pojedynczy zakład jest osobną grupą (A, B, C, D, itd.), z jednym zdarzeniem. Maksymalna ilość grup do wyboru wynosi 13.

Po wybraniu zakładów z oferty i typu kuponu Maxikombi – każde spotkanie zostanie przydzielone automatycznie do innej grupy.

Kupon blokowy

Składa się z różnych kombinacji zakładów AKO. Każdy z nich jest oddzielną grupą (A, B, C, D, itd.), w której możemy zawrzeć kilka spotkań. Po dokonaniu wyboru zakładów z oferty i typu kuponu Maxikombi, możesz przydzielić zakłady

do poszczególnych grup. W jednej grupie możesz zawrzeć kilka zdarzeń. Każda grupa może zawierać inną ilość zakładów. Wszystkie spotkania w danej grupie muszą zostać poprawnie wytypowane, aby została ona uznana za trafioną.

Na kuponie MAXIKOMBI można zawrzeć dodatkową grupę P, czyli tzw. zakłady – pewniaki.

Grupa P – PEWNIAK

W zakładach Maxikombi możesz utworzyć dodatkową grupę P, do której zaliczasz spotkania uważane przez Ciebie

za pewne na Twoim kuponie. Spotkania ujęte w grupie P nie doliczają się do systemu. Wybierając np. 6 spotkań i 3 pewniaki, ilość błędów będziesz mógł wybrać w systemie z 6, np. 4 z 6 + 3 pewniaki. Kupon będzie wygrany, w momencie gdy poprawnie wytypujesz przynajmniej 4 grupy i 3 pewniaki.

Aby kupon był wygrany, każdy pewniak musi zostać poprawnie wytypowany, czyli jeżeli jakikolwiek pewniak będzie błędny,

a wszystkie grupy będą poprawne, to kupon i tak będzie przegrany. Podnosi on wysokość wygranej, gdyż każda trafiona kombinacja wymnażana jest przez kurs pewniaków.

Poniżej zamieściliśmy kilka tabel, które mogą ułatwić Ci obliczanie stawek na kombinację lub cały kupon Maxikombi:

Tabela systemów i ilości kombinacji Tabela minimalnych stawek na poszczególne systemy i kombinacje Tabela minimalnych stawek na poszczególne zakłady systemowe



Jak wyliczyć wygraną z kuponu Maxikombi?

Najpierw liczymy wygraną z trafionych kombinacji:

kurs ogólny kombinacji x stawka na kombinację x 0,88

następnie dodajemy do siebie wygrane z trafionych kombinacji i uzyskujemy całkowitą wygraną.

Komunikaty - opis

”Poprawa wysokości wkładu według max. wygranej” – oznacza, że wygrana z zakładu przekracza maksymalną kwotę wygranej, która jest określona naszym regulaminem i stawka zostanie automatycznie zmniejszona do maksymalnej.

„Poprawa min. Wkładu” – oznacza, że stawka jaka została wpisana jest zbyt niska i automatycznie zostanie zwiększona

do minimalnej.

„Kupon nie został zapisany. Niewystarczająca ilość zdarzeń na kuponie.” – oznacza, że na kuponie znajduje się za mała liczba wymaganych zdarzeń. Sprawdź czy nie dodałeś zakładów z Super oferty, które mają do spełnienia kilka wymagań.

„Niedozwolona kombinacja zakładów.” – oznacza, że na kuponie znajdują się spotkania, które wzajemnie się wykluczają

i nie mogą być przyjęte na jednym zakładzie.