FAQ, CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
rejestracja i konto
Jak założyć konto w STS?
Żeby założyć konto i grać w STS, kliknij Załóż konto i wypełnij formularz. Po kilku minutach Twoje konto tymczasowe będzie gotowe. Możesz korzystać z niego nie dłużej niż przez 30 dni. Jeśli w tym czasie nie uzupełnisz brakujących danych, będziemy musieli zawiesić Twoje konto.

W formularzu rejestracyjnym automatycznie zaznaczyliśmy, że chcesz wziąć udział w Promocji powitalnej. Nagradzamy w niej bonusami trzy pierwsze wpłaty. Jeśli odznaczysz to pole, nie skorzystasz z promocji.
Czy dostanę potwierdzenie utworzenia konta?
Tak. Kiedy wypełnisz formularz rejestracyjny, dostaniesz e-mail z potwierdzeniem utworzenia konta online w STS.
Co to jest konto stałe?
Konto stałe to konto zweryfikowane, czyli takie, które pozytywnie przeszło weryfikację danych osobowych potwierdzonych dokumentem tożsamości. Mając konto stałe, możesz korzystać ze wszystkich usług STS w pełnym zakresie, w tym wypłat.
Co to jest konto tymczasowe?
Konto tymczasowe to konto utworzone po rejestracji, jeszcze niezweryfikowane. Dzięki niemu masz dostęp do niemal wszystkich funkcji naszego serwisu i aplikacji. Jeśli masz konto tymczasowe, Twój łączny limit stawek wynosi 8000 zł i nie możesz wypłacać środków.
Z konta tymczasowego możesz korzystać nie dłużej niż przez 30 dni. Jeśli w tym czasie nie uzupełnisz brakujących danych, będziemy musieli zawiesić Twoje konto. Aby sprawdzić, ile czasu zostało Ci do zawieszenia konta, wejdź w zakładkę Dane osobowe w Moim koncie.
Co trzeba zrobić, aby mieć konto stałe?
Aby mieć konto stałe:
  • - wejdź na swoje konto w STS;
  • - uzupełnij wszystkie brakujące dane;
  • - zweryfikuj swój adres e-mail i numer telefonu, jeśli jeszcze są niezweryfikowane;
  • - dodaj zdjęcie lub kolorowy skan dokumentu potwierdzającego tożsamość.
Czy gdy uzupełnię dane i dodam zdjęcia dokumentu tożsamości, otrzymam informację o tym, że mam już konto stałe?
Tak, gdy uzupełnisz dane, dostaniesz e-mail z potwierdzeniem. Trwa to zwykle do 15 minut.
Dlaczego muszę podać numer telefonu?
Numer telefonu to dodatkowe zabezpieczenie Twojego konta. Na podany numer telefonu będziemy wysyłać SMS-y z kodami potrzebnymi do rejestracji, zmiany rachunku bankowego oraz odzyskania hasła do konta.
Nie mogę się zarejestrować, bo pojawia się komunikat, że dane są już zapisane w systemie.
Jeśli widzisz taki komunikat, to znaczy, że z Twoimi danymi jest już powiązane konto w STS lub karta klubowa. Zacznij czat z Pomocą online, a nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać problem.
Kiedy muszę uzupełnić dane?
Możesz to zrobić, kiedy zechcesz. Pamiętaj jednak, że jeśli nie zweryfikujesz swoich danych w ciągu maksymalnie 30 dni od założenia konta, będziemy musieli je zawiesić. Odblokujemy je, kiedy uzupełnisz brakujące dane. Aby sprawdzić, ile czasu zostało Ci do zawieszenia konta, wejdź w zakładkę Dane osobowe w Moim koncie.

Zdarza się też, że prosimy o ponowną weryfikację danych z powodów bezpieczeństwa. Gdy dostaniesz e-mail z prośbą o ponowną weryfikację, postępuj zgodnie z instrukcją.
W jakiej formie mam wysłać dokument tożsamości?
  • 1. Zrób zdjęcie lub kolorowy skan jednego z dokumentów:
    • - dowodu osobistego (obu stron)
    • - paszportu (strony z danymi i kawałka sąsiadującej strony)
    • - karty pobytu (obu stron)
    • Jeśli chcesz zrobić zdjęcie, możesz użyć do tego telefonu komórkowego lub aparatu fotograficznego.
  • 2. Zapisz pliki w formacie PDF, PNG, JPG lub JPEG. Nie edytuj ich. Plik nie powinien być mniejszy niż 100 kB i większy niż 10 MB.
  • 3. Upewnij się, że są widoczne wszystkie krawędzie dokumentu, a dane są czytelne.
  • 4. Prześlij plik(i) i poczekaj na e-mail z wynikiem weryfikacji.
Czy mogę zmienić swoje dane?
Przed weryfikacją możesz zmienić adres e-mail, adres zamieszkania oraz numer konta bankowego.
Po weryfikacji danych samodzielnie możesz zmienić jedynie adres zamieszkania i numer konta bankowego po autoryzacji SMS. Aby zmienić pozostałe dane, zacznij czat z Pomocą online.
Czy mogę logować się za pomocą pseudonimu?
Nie. Na swoje konto w STS możesz zalogować się tylko za pomocą adresu e-mail przypisanego do tego konta
Nie mam numeru PESEL, co w takiej sytuacji?
Jeśli nie masz numeru PESEL, podczas rejestracji podaj swoje obywatelstwo i datę urodzenia.
Kod autoryzacyjny SMS nie dotarł. Co mam zrobić?
Najpierw sprawdź, czy wpisany numer telefonu jest prawidłowy. Jeżeli tak jest, cofnij się do pierwszego kroku i spróbuj jeszcze raz. Jeśli problem będzie się powtarzał, zacznij czat z Pomocą online.
Kto jest Administratorem moich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest STS S.A., adres: ul. Porcelanowa 8, 40-246 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000829716, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 6422187001.

Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz się skontaktować, pisząc na adres mailowy: [email protected] Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych.

Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu z powodu Twojej szczególnej sytuacji. Masz również prawo do żądania od nas ograniczenia przetwarzania Twoich danych, a także do ich przenoszenia. Jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
W jaki sposób chronione są moje dane?
Wszystkie dane osobowe użytkowników są chronione za pośrednictwem szyfrowanego połączenia przy użyciu certyfikatu wydanego przez Certum Trusted Network CA dla Certum Extended Validation CA, które z kolei wydało certyfikat dla domeny sts.pl. Certyfikat został wydany przez Certum ul. Bajeczna 13 71-838 Szczecin dla firmy, której właścicielem jest Asseco Data Systems S.A. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin.

Zgodę na przechowywanie fotokopii dowodów tożsamości oraz innych danych osobowych przez wymaganie ich na etapie rejestracji przez firmę STS S.A. wyraziło Ministerstwo Finansów, akceptując wniosek STS o prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć Internet na podstawie art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U.2018 poz. 800 tj. z dnia 27.04.2018 z póź. zm.) oraz art. 32 ust. 2 w związku z art. 43 i art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2018 poz. 165 t.j. z dnia 19.01.2018 z późn. zm.).
Nie pamiętam hasła do swojego konta w STS. Jak mogę je odzyskać?
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta w STS i chcesz je odzyskać:
  • - w oknie z logowaniem kliknij Nie pamiętasz hasła?. Zobaczysz formularz;
  • - wpisz swój adres e-mail, na który się logujesz, a w następnym kroku numer telefonu podany podczas rejestracji. Otrzymasz SMS z kodem;
  • - wpisz nowe hasło i powtórz je. Otrzymasz kolejny SMS z kodem;
  • - potwierdź zmianę kodem autoryzacyjnym.


Jeśli próbujesz odzyskać hasło do konta, z którym nie jest powiązany zweryfikowany numer telefonu, zobaczysz formularz z pytaniem pomocniczym. Skontaktuj się z konsultantem na czacie z Pomocą online, aby zweryfikować numer telefonu.
Nie pamiętam adresu e-mail przypisanego do mojego konta w STS. Jak mogę to sprawdzić?
Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail przypisanego do swojego konta w STS, zacznij czat z Pomocą online.
Jak mogę zamknąć konto?
Jeśli chcesz zamknąć swoje konto w STS, zacznij czat z Pomocą online.
Możesz też wysłać e-mail na adres [email protected], podając pierwszą oraz trzy ostatnie cyfry numeru PESEL, adres e-mail przypisany do konta online oraz opcjonalnie przyczyny zamknięcia konta. W ciągu 24 godzin konto zostanie zamknięte, a Ty dostaniesz e-mail z potwierdzeniem.
Możesz też ustawić samowykluczenie (blokadę) konta na 3 miesiące lub zawiesić je na 24 godziny. Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, te opcje znajdziesz w sekcji Odpowiedzialna gra. Jeśli korzystasz z m.sts.pl lub aplikacji, znajdziesz je w sekcji Limity na grę.
Zamknąłem konto. Czy mogę je w jakiś sposób odzyskać?
Żeby sprawdzić, czy możesz odblokować konto, zacznij czat z Pomocą online. Możesz też wysłać e-mail na adres [email protected], podając pierwszą oraz trzy ostatnie cyfry numeru PESEL oraz adres e-mail przypisany do konta w STS.
wpłaty
Jak mogę wpłacić środki na grę?
Jeśli chcesz wpłacić środki na grę, zaloguj się i kliknij Wpłata. Zobaczysz listę serwisów obsługujących bezpieczne płatności internetowe. Wybierz najwygodniejszą dla siebie metodę płatności: BLIK, Szybkie Przelewy, Paysafecard, PayPal, Skrill lub Neteller. Możesz też zapłacić kartą Visa lub Mastercard albo wpłacić gotówkę w lokalu STS po okazaniu pracownikowi dokumentu tożsamości zawierającego numer PESEL.
Jaka jest minimalna kwota wpłaty?
Minimalna kwota wpłaty zależy od tego, jakiego operatora płatności wybierzesz.
Co to jest depozyt?
Depozyt to Twoje środki na grę w STS. Trafi tam Twoja pierwsza wpłata i wszystkie kolejne. Ty decydujesz, ile i kiedy wpłacasz. Jeśli Twój kupon postawiony za środki z depozytu okaże się zwycięski, Twoja wygrana także trafi na depozyt.
Zrobiłem przelew. Dlaczego kwota nie została dodana do mojego depozytu?
Prawdopodobnie coś poszło nie tak. Sprawdź, czy masz e-mail od operatora płatności z informacją o statusie przelewu. Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w e-mailu lub zacznij czat z Pomocą online.
Czy od razu po rejestracji muszę zrobić wpłatę?
Nie, wpłatę możesz zrobić, kiedy chcesz.
Mam konto tymczasowe. Czy obowiązuje mnie limit wpłat?
Nie, możesz zrobić tyle wpłat, ile chcesz, w dowolnej wysokości. Pamiętaj jednak, że suma stawek, za które zawierasz zakłady na koncie tymczasowym, jest ograniczona do 8000 zł.
wypłaty
Jak mogę wypłacić środki z depozytu?
Możesz wypłacić środki z depozytu, tylko jeśli masz konto stałe. Jeśli masz konto tymczasowe, zweryfikuj swoje dane i uzupełnij numer konta bankowego.

Kiedy to zrobisz:
  • - wejdź w Moje konto;
  • - wybierz zakładkę Wypłata;
  • - wpisz kwotę, jaką chcesz wypłacić;
  • - gdy klikniesz przycisk Wypłać, zlecimy realizację płatności.
Czy środki mogę wypłacić tylko na konto bankowe?
Nie, możesz je wypłacić również na konto PayPal, jeśli wcześniej środki zostały wpłacone w ten sposób.
Chcę wypłacić środki na konto bankowe, a nie na konto PayPal. Dlaczego nie mogę tego zmienić?
Płatności PayPal obsługujemy zgodnie z zasadą Closed Loop. Oznacza to, że konto do wypłat możesz zmienić na konto bankowe dopiero wtedy, gdy wypłacisz równowartość wpłaconych przez PayPal środków.

Gdy spełnisz warunki zasady Closed Loop i uzupełnisz swoje dane o konto bankowe, uzyskasz możliwość wypłaty środków na to konto.
Ile wynosi minimalna kwota, którą mogę wypłacić?
Minimalna kwota wypłaty to 1 zł.
Kiedy dostanę środki na swoje konto bankowe?
Wypłatę zlecamy od razu, ale środki na swoim koncie zobaczysz, gdy zaksięguje je Twój bank. Jeśli masz konto w jednym z tych banków, środki powinny trafić na nie już po 15 minutach: mBank, ING Bank Śląski, PKO Bank Polski, Millenium, Santander, Alior Bank, Inteligo, Bank Pekao, Getin Bank, Noble Bank, BGŻ BNP Paribas.

Jeśli masz konto w innym banku, środki zostaną zaksięgowane maksymalnie w 1-2 dni robocze.
Zleciłem wypłatę, ale nie mam pieniędzy na swoim koncie. Dlaczego?
Jeśli masz konto w banku realizującym szybkie wypłaty z STS, powodem opóźnienia w księgowaniu może być:
  • - awaria lub opóźnienie systemu bankowego
  • - przerwa w księgowaniu
  • - konieczność dodatkowej weryfikacji.


Inne banki księgują przelewy w określonych godzinach tylko w dni robocze. Jeśli masz konto w banku, który nie realizuje szybkich wypłat z STS, środki trafią na Twoje konto w maksymalnie 1-2 robocze.

Zgodnie z Regulaminem wszystkie wypłaty realizujemy w ciągu maksymalnie 7 dni.
Wpłaciłem środki na depozyt, ale się rozmyśliłem. Czy mogę je wypłacić?
Tak, możesz je wypłacić. Jeśli przed zleceniem wypłaty zagrasz za co najmniej połowę wpłaconej kwoty, nie poniesiesz żadnych kosztów.

Jeśli suma stawek będzie niższa niż połowa wpłaconej kwoty, zgodnie z punktem 2.14 Regulaminu możemy obciążyć Cię opłatą manipulacyjną, która pokryje koszty poniesionej przez nas prowizji od wpłaty.
Nie mogę wypłacić wszystkich środków z depozytu. Dlaczego?
Możesz wypłacić mniej niż masz w depozycie, ponieważ jeszcze nie udało Ci się zrobić obrotu wymaganego dla wpłat.

Żeby to zrobić, zagraj za łączną kwotę równą wpłatom. Jeśli wpłata wynosiła 100 zł, zagraj kupony za środki z depozytu za minimum 100 zł.

Do obrotu depozytem wliczają się stawki z kuponów SOLO i AKO (wygranych i przegranych), których kurs w momencie rozliczenia wynosi co najmniej 1.85.
Czy mogę wypłacić środki z konta bonusowego?
Nie, środki z konta bonusowego muszą najpierw trafić na depozyt. Wtedy będzie można je wypłacić.

Środki z konta bonusowego trafią na depozyt automatycznie, gdy spełnisz warunki obrotu bonusem. Oznacza to, że musisz zagrać za kwotę wskazaną w szczegółach bonusu.

Szczegółowe informacje o obrocie bonusem znajdziesz w FAQ - Najczęściej Zadawanych Pytaniach w sekcji Bonusy.
Czy planujecie powiększyć listę banków, do których realizowane są szybkie przelewy?
W tej chwili nie, bo na naszej liście są już wszystkie największe banki.
Bonusy
Co to jest bonus?
Bonusy to dodatkowe środki na grę, które przyznajemy podczas różnych promocji. Gdy zapiszesz się do którejś z nich i spełnisz jej warunki, przyznamy Ci dostęp do bonusu. Znajdziesz go w zakładce Moje bonusy w Moim koncie.

Gdy aktywujesz wybrany bonus lub wykorzystasz voucher, dodatkowe środki trafią na Twoje konto bonusowe. Kiedy Twój kupon postawiony za bonus okaże się zwycięski, Twoja wygrana również trafi na to konto bonusowe.

Gdy spełnisz warunki obrotu bonusem, cała kwota z konta bonusowego trafi na Twoje konto depozytowe, skąd możesz ją wypłacić.
Jak zdobyć bonus?
W STS dajemy Ci wiele okazji na zdobycie bonusów. Nowi użytkownicy zaraz po rejestracji mogą wziąć udział w Promocji powitalnej, w której nagradzamy bonusami trzy pierwsze wpłaty.

Jeśli jesteś z nami już dłużej, co jakiś czas możesz dostawać od nas e-maile, prywatne wiadomości i SMS-y z informacjami o promocjach przygotowanych specjalnie dla Ciebie. Żeby je dostawać, musisz zaznaczyć zgodę na ich otrzymywanie. Możesz to zrobić podczas zakładania konta w STS, albo w zakładce Dane osobowe na swoim koncie.

Możesz też zaglądać do sekcji Promocje oraz śledzić profile STS na Facebooku i Twitterze. Tam znajdziesz informacje o konkursach i akcjach promocyjnych, w których możesz zdobyć dodatkowe bonusy.
Jak wykorzystać voucher?
Voucher możesz wykorzystać na stronie sts.pl i w aplikacji.

Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, wejdź w Moje konto. Wpisz kod z vouchera w pole, które znajdziesz na dole menu po lewej stronie ekranu.

Jeśli korzystasz z aplikacji, rozwiń menu w prawym górym rogu i wybierz Voucher. Otworzy się okno z polem, w które należy wpisać kod z vouchera.

Pamiętaj, że środki z vouchera zawsze trafiają na konto bonusowe.
Jak wypłacić otrzymany bonus?
Żeby wypłacić i aktywować kolejny bonus, musisz spełnić warunki obrotu bonusem. Obracasz bonusem, gdy grasz za środki z konta bonusowego.

Kwotę, za którą musisz łącznie zagrać, znajdziesz w Moich bonusach:
  • - pod paskiem postępu w obrocie aktywnym bonusem,
  • - w szczegółach bonusu w zakładce Dostępne, jeśli bonus jeszcze nie został aktywowany.


Do obrotu bonusem wlicza się stawka wygranych kuponów, czyli to, za ile grasz, a nie wygrana. Jeśli zagrasz za 5 złotych i wygrasz 20 zł, to do obrotu bonusem wliczy się 5 złotych. Jeśli przegrasz, stawka się nie wliczy.

Za środki z konta bonusowego możesz opłacić wszystkie kupony z wyjątkiem kuponów na zakłady Betgames i z oferty Hit dnia.

Żeby stawka z kuponu wliczyła się do obrotu bonusem, kurs całkowity po rozliczeniu kuponu musi wynosić co najmniej 1.91. Do obrotu bonusem nie wlicza się stawka z kuponów wypłaconych dzięki opcji Cash-out i zagranych z opcją Zakład bezpieczny.

Gdy spełnisz warunki obrotu bonusem, wszystkie środki z konta bonusowego trafią na depozyt. Wtedy będzie można je wypłacić. Wszystkie wygrane za kupony zagrane za ten bonus przed jego przeniesieniem, trafią od razu na depozyt.
Mam aktywny jeden bonus. Dlaczego nie mogę aktywować drugiego?
Tylko jeden bonus na raz może być aktywny. Jeśli chcesz aktywować drugi bonus, musisz najpierw spełnić warunki obrotu pierwszym bonusem. Szczegółowe informacje o zasadach obrotu bonusem znajdziesz powyżej.

Gdy spełnisz warunki obrotu bonusem, wszystkie środki z konta bonusowego trafią na depozyt. Wtedy będzie można aktywować kolejny bonus.

Drugi bonus będzie można aktywować także wtedy, gdy po rozliczeniu wszystkich kuponów z pierwszego bonusu na Twoim koncie bonusowym zostanie mniej niż 2 zł, a żaden kupon nie będzie w grze.

Ta zasada dotyczy wszystkich kolejnych bonusów.
Czy mogę gdzieś sprawdzić, jaka kwota pozostała mi do obrotu bonusem?
Tak, możesz to sprawdzić w zakładce Moje bonusy w Moim koncie. Na górze strony z aktywnym bonusem zobaczysz, ile wynosi brakująca kwota.

Niżej znajdziesz licznik. Liczba po prawej stronie to kwota, którą musisz obrócić, a liczba po lewej stronie to kwota, która już została obrócona.
Jak zagrać za środki z konta bonusowego?
Jeśli chcesz zagrać za środki z konta bonusowego, przełącz konto z depozytu na bonus.

Jeśli korzystasz z sts.pl, możesz to zrobić, klikając Bonus na górze strony. Bonus podświetli się na pomarańczowo.

Jeśli korzystasz z m.sts.pl, wejdź w Moje konto i kliknij Graj z bonusu.

Jeśli korzystasz z aplikacji i w górnym menu widzisz Depozyt, naciśnij go i wybierz Bonus. Bonus podświetli się na pomarańczowo.

Gdy konto będzie przełączone na bonus, kupony, które zagrasz, będą opłacane za środki z konta bonusowego.
Czy są jakieś ograniczenia w zawieraniu zakładów z konta bonusowego?
Tak. Jeśli chcesz zagrać kupon za środki bonusowe, minimalny kurs łączny wynosi 1.91. Z konta bonusowego nie możesz zawierać zakładów na Hit dnia oraz Betgames.
Biorę udział w Promocji powitalnej i chcę wypłacić środki z depozytu. Co muszę zrobić?
Jeśli bierzesz udział w Promocji powitalnej i chcesz wypłacić środki, najpierw musisz spełnić warunki obrotu depozytem dla wpłat zrobionych w ramach tej promocji. Żeby to zrobić, zagraj za równowartość wpłat kupony o minimalnym kursie 1.85.

Do obrotu depozytem wlicza się stawka. Jeśli wpłata wynosiła 100 zł, zagraj kupony za łączną sumę 100 zł, aby móc wypłacić środki z depozytu. Gdy zagrasz kupon za 10 zł, to do obrócenia zostanie Ci 90 zł. Nie ma znaczenia, czy kupon zostanie rozliczony jako wygrany, czy przegrany.

Do obrotu depozytem nie wliczają się stawki kuponów z zakładami z oferty Hit dnia oraz wypłacone za pomocą opcji Cash-out.

W dowolnym momencie możesz wypłacić kwotę przewyższającą wartość podstawy przyznanego bonusu, czyli 300 zł w przypadku pierwszej wpłaty, 1000 zł w przypadku drugiej i 1400 zł w przypadku trzeciej (z wyłączeniem tej wartości).

Z depozytu możesz wypłacić przeniesione tam środki bonusowe. Kwota do wypłaty będzie pomniejszona o kwotę, którą musisz jeszcze obrócić.
Zakłady
Jak mogę znaleźć zakład na konkretny mecz?
Jeśli korzystasz z sts.pl lub m.sts.pl, kliknij Zakłady bukmacherskie i wybierz interesującą Cię dyscyplinę sportu. W aplikacji możesz to zrobić od razu po wejściu do niej.

Następnie wybierz kraj i interesującą Cię ligę lub rozgrywkę. Zobaczysz listę meczów ułożoną chronologicznie. Kliknij informację o wybranym meczu lub kwadrat z plusem i liczbą w środku, aby zobaczyć wszystkie zakłady dotyczące danego spotkania.

Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, możesz wyszukać interesujący Cię zakład, wpisując nazwę drużyny, nazwisko gracza lub numer zakładu w pole Szukaj teamu/gracza znajdujące się pod panelem logowania.
Jak obstawić zakłady i zagrać kupon?
Kliknij interesujący Cię zakład (zdarzenie lub kurs), by dodać go do kuponu. Wpisz lub wybierz stawkę, za jaką chcesz zagrać. Na przycisku Obstaw i zagraj zobaczysz kwotę, którą możesz wygrać. Gdy go klikniesz, kupon zostanie zagrany. Znajdziesz go w sekcji Moje kupony w zakładce W grze.
Gdzie znajdę informacje o rodzajach kuponów w STS?
Informacje dotyczące rodzajów kuponów znajdziesz na stronie sts.pl w zakładce Rodzaje kuponów, dostępnej w Centrum Klienta. Znajdziesz je też w Bazie Wiedzy po wejściu na czat z Pomocą online.
Gdzie znajdę opis zakładów z oferty?
Opisy oferowanych przez nas zakładów znajdziesz na stronie sts.pl w „ABC Zakładów”, w zakładce Centrum Klienta oraz w Bazie Wiedzy dostępnej po wejściu na czat z Pomocą online.
Jaka jest minimalna stawka dla kuponu?
Najmniejsza kwota, za którą można zagrać kupon, to 2 zł.
Jaki jest minimalny kurs dla kuponu?
Jeśli chcesz zagrać kupon za środki z depozytu, minimalny kurs wynosi 1.14. Jeśli chcesz zagrać kupon za środki bonusowe, minimalny kurs wynosi 1.91.
Ile mam czasu na odebranie wygranej?
Wygrana z kuponu zagranego online wpłynie na Twoje konto w STS automatycznie po rozliczeniu kuponu.

Wygraną z kuponu zagranego w lokalu STS możesz odebrać w dowolnym lokalu do 30 dni od momentu rozliczenia kuponu. Pamiętaj, że musisz okazać wtedy kupon i nie może być on zniszczony.

Jeśli wygrana jest wyższa niż 1000 zł, zostaniesz zaproszony do lokalu po jej odbiór w ciągu kolejnych 14 dni.
Jakie są zasady zawierania zakładów specjalnych?
Oferujemy dwa rodzaje zakładów specjalnych: Hit Dnia oraz Superoferta. Są to zakłady o podwyższonych kursach, dobierane codziennie przez Dział Analiz Sportowych.

Hit dnia to zakład, który można zawrzeć za środki z depozytu na kuponie SOLO, AKO i MAXIKOMBI. Hitu dnia nie możesz łączyć z zakładami z Superoferty.

Superoferta to zakład, który można zawrzeć za środki z depozytu lub za środki z konta bonusowego na kuponie SOLO, AKO i MAXIKOMBI, także z opcją Zakład bezpieczny. Każdy zakład z Superoferty dostępny jest również w ofercie zwykłej z niższym kursem. Na kuponie możesz zawrzeć tylko jeden zakład z Superoferty i nie możesz go łączyć z zakładami z oferty Hit dnia.
Co to jest Cash-out?
Cash-out to funkcja, dzięki której możesz wypłacić część możliwej wygranej przed rozstrzygnięciem wszystkich zakładów z tego kuponu

Jeśli funkcja jest dostępna dla Twojego kuponu, po wejściu w jego szczegóły zobaczysz przycisk Cash-out i kwotę, którą możesz wypłacić.

Więcej informacji znajdziesz na stronie o Cash-oucie.
Jak sprawdzić wynik wydarzenia sportowego?
Wyniki wydarzeń sportowych znajdziesz na stronie sts.pl w sekcji Wyniki w zakładce Zakłady bukmacherskie. Wyniki wydarzeń możesz filtrować według daty ich rozegrania, dyscypliny sportowej, kraju oraz nazwy ligi czy rozgrywki.
Gdzie znajdę statystyki danej drużyny/zawodnika?
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, statystyki znajdziesz w sekcji Statystyki w zakładce Zakłady bukmacherskie.

Jeśli korzystasz ze strony m.sts.pl lub aplikacji, statystyki dotyczące konkretnego wydarzenia sportowego znajdziesz po wejściu w jego szczegóły.
Jak najprościej sprawdzić, ile mogę wygrać?
Dodaj do kuponu wybrane zakłady. Na przycisku Obstaw i graj o zobaczysz kwotę, jaką możesz wygrać.
Dlaczego ewentualna wygrana nie jest liczona od całej kwoty, którą postawiłem?
STS jako legalnie działający bukmacher odprowadza podatek od zakładów. Wygrana wyliczana jest według wzoru: stawka x kurs ogólny x 0,88 (12% podatek od zakładów bukmacherskich). Podatek ten ujęty jest w Ustawie o grach hazardowych.

Jeśli wygrasz 2280 zł lub więcej, zostanie pobrane także 10% podatku od wysokich wygranych. Stawka podatku określona jest w Ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Gdzie znajdę swoje kupony?
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, swoje kupony znajdziesz w sekcji Moje konto. W Moich kuponach zobaczysz kupony zawarte na zakłady z oferty przedmeczowej, a w Moich kuponach live kupony zawarte na zakłady dostępne w ofercie na żywo (live).

Jeśli korzystasz ze strony m.sts.pl lub aplikacji, Moje kupony znajdziesz na dole po prawej stronie.
Mecz, którego wynik obstawiłem na kuponie, został odwołany/przerwany. Co z moim kuponem?
Organizatorzy mają 24 godziny na rozegranie spotkania (wyjątki znajdziesz w Rozdziale 3 Regulaminu). Jeżeli w tym czasie spotkanie nie zostanie rozegrane/dokończone, zakład zostanie rozliczony jako zwrot, czyli po kursie 1.00.