FAQ, czyli najczęściej zadawane pytania

Rejestracja i konto

Jak się zarejestrować?

Rejestracji można dokonać za pomocą formularza dostępnego po kliknięciu w przycisk „Załóż konto” znajdujący się na górze strony. Aby konto zostało zweryfikowane pozytywnie należy wypełnić wszystkie wymagane pola i dołączyć fotokopie dowodu tożsamości – polski dowód osobisty, paszport lub kartę pobytu.

Dlaczego wymagacie tylu danych osobowych?

Wymagane dane wraz z fotokopiami dokumentu tożsamości są niezbędne do potwierdzenia tożsamości gracza i jego pełnoletności. Szczegółowe procedury w tym zakresie zostały narzucone przez Ministerstwo Finansów w procesie zatwierdzania regulaminu gry (Regulamin pkt. 6.7.).

Kto jest Administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z o.o., adres: ul. Porcelanowa 8, 40-246 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000080269, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 6422187001. Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz się skontaktować pisząc na adres mailowy: [email protected] Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych. Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu z powodu Twojej szczególnej sytuacji. Masz również prawo do żądania od Nas ograniczenia przetwarzania Twoich danych, a także do ich przenoszenia. Jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W jaki sposób chronione są moje dane?

Wszystkie przesyłanie do nas dane są chronione za pośrednictwem szyfrowanego połączenia przy użyciu kwalifikowanego certyfikatu, wydanego przez Unizeto Technologies S.A., zapewniającego wysoki poziom szyfrowania. Zgodę na przechowywanie fotokopii dowodów tożsamości oraz innych danych osobowych przez wymaganie ich na etapie rejestracji przez firmę Star-Typ Sport wyraziło Ministerstwo Finansów akceptując wniosek Star-Typ Sport o prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć Internet na podstawie art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz.U.2018 poz. 800 tj. z dnia 27.04.2018 z póź. zm.) oraz art. 32 ust. 2 w związku z art. 43 i art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009r. o grach hazardowych (Dz.U.2018 poz. 165 t.j. z dnia 19.01.2018 z późn. zm.).

Jak mam wykonać fotokopię dokumentu tożsamości?

Zdjęcie dokumentu tożsamości można wykonać za pomocą telefonu komórkowego bądź aparatu fotograficznego. Można również skorzystać ze skanera. Plik powinien zostać zapisany w formacie PDF lub JPG. Minimalny rozmiar przesyłanego pliku to 300 KB, natomiast maksymalny nie powinien przekraczać 10 MB. Należy zwrócić uwagę, aby dane na przesłanych fotokopiach lub skanach były przejrzyste i czytelne.

Nie mogę się zarejestrować ponieważ pojawia się komunikat, że dane są już zapisane w systemie.

Oznacza to, że rejestracja w serwisie STS została już dokonana. Jeżeli nie pamiętasz loginu do konta online skorzystaj z formularza odzyskania danych znajdującego się pod linkiem: link Jeśli i ta forma okaże się niewystarczająca, to skontaktuj się z naszym Konsultantem klikając na ikonkę czatu z Pomocą Online.

Czy po dokonaniu rejestracji mogę zmienić dane?

Tak. Po zalogowaniu się na konto każdy Gracz ma do dyspozycji zakładkę „Dane osobowe” (dostępną w panelu „Moje konto”), w której może zmienić podane wcześniej przez siebie informacje, oprócz imienia i nazwiska. Zmianę danych należy potwierdzić hasłem.

Ile trwa weryfikacja konta?

Weryfikacja konta trwa zwykle do 15 minut. O jej przebiegu Gracz jest informowany za pośrednictwem wiadomości wysyłanej na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym.

Nie pamiętam hasła, jak mogę je odzyskać?

W celu uzyskania hasła do konta online, należy najechać na przycisk "ZALOGUJ", a następnie kliknąć na okienko, które się wyświetli z napisem "Zapomniałeś hasła?". Znajduje się on w górnej części strony, obok okna logowania. Aby utworzyć nowe hasło należy podać login do konta online oraz odpowiedzieć na pytanie pomocnicze. Po wykonaniu tych czynności, link do wygenerowania hasła zostanie przesłany na adres e-mail przypisany do konta online. W razie problemów z odpowiedzią na pytanie pomocnicze, można skorzystać z zakładki „Nie pamiętasz odpowiedzi na pytanie?”.

Nie pamiętam loginu do konta online, jak mogę go odzyskać?

Aby odzyskać login do konta online, należy skorzystać z poniższego formularza:

Formularz

Jak mogę zamknąć konto?

W celu zamknięcia konta niezbędne jest przesłanie na adres: [email protected] następujących danych: pierwszej i trzech ostatnich cyfr numeru PESEL oraz adresu e-mail przypisanego do konta online. Dodatkowo prosimy o podanie przyczyny zamknięcia konta.

Zamknąłem konto. Czy mogę je w jakiś sposób odzyskać?

W celu sprawdzenia czy jest możliwość odblokowania konta oraz potwierdzenia tożsamości jego właściciela prosimy o przesłanie na adres: [email protected] następujących danych: pierwszej oraz trzech ostatnich cyfry numeru PESEL oraz loginu do konta online. Informacje w kwestii odblokowanie konta można uzyskać również u naszego Konsultanta po kliknięciu na ikonkę czatu na stronie.

Wpłaty

Jak mogę doładować konto?

Po zalogowaniu na konto, na górze strony należy kliknąć w napis „Wpłata”. Wyświetli się lista serwisów obsługujących bezpieczne płatności internetowe: PayU, Dotpay i Tpay.com. Po wybraniu swojego banku nastąpi przeprowadzenie za pomocą przyjaznego panelu przez cały proces dokonywania wpłaty. Wpłat można dokonać również za pomocą karty kredytowej, Skrilla, Netellera, Paysafecard oraz gotówką w najbliższym punkcie stacjonarnym STS. W przypadku wpłaty w punkcie wystarczy podać pracownikowi login do konta online i kilka cyfr numeru PESEL.

Jaka jest minimalna wplata na moje konto?

Kwota minimalnej wpłaty zależy od wybranego operatora płatności, dokładne informacje dostępne są w sekcji „Wpłata”.

Zrobiłem przelew, a kwota nie została dodana na moje konto.

Po dokonaniu płatności, na powiązany z kontem STS adres mailowy przyjdzie informacja o statusie przelewu wysłana przez serwis transakcyjny, przez który była ona dokonywana. Jeśli coś poszło nie tak, należy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w wiadomości lub skontaktować się z naszym Konsultantem klikając na ikonkę czatu z Pomocą Online.

Czy od razu po rejestracji muszę doładować konto?

Nie, konto można zasilić w dowolnie wybranym przez siebie momencie.

Wypłaty

Jak mogę wypłacić środki z konta online?

Po kliknięciu na „Moje konto” po lewej stronie należy wybrać zakładkę „Wypłata”, następnie wprowadzić kwotę jaka ma zostać przelana i zatwierdzić ją hasłem do konta STS. W zakładce tej widoczny jest numer rachunku bankowego, na który zostanie zlecony przelew.

Ile wynosi minimalna kwota wypłaty?

Minimalna kwota wypłaty to 1 zł.

Kiedy dostanę środki na swoje konto bankowe?

STS zleca przelewy średnio co 15 minut. Wypłaty są realizowane w godzinach 10:00 - 24:00. Jeśli rachunek bankowy podany do wypłat pochodzi z któregoś z banków: PKO BP, mBank, ING, BZ WBK, Alior, Millenium, Inteligo, Orange Finanse, T-mobile, Get In Bank bądź Noble Bank, to przelew powinien zostać zaksięgowany jeszcze w tym samym dniu.

W przypadku pozostałych banków przelew dociera zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych.

Dokonałem wypłaty, ale nie mam pieniędzy na swoim koncie. Dlaczego?

Przelewy zleconych wypłat są realizowane codziennie od 10:00 do 24:00 (oprócz dni świątecznych). Zlecamy je średnio co 15 minut. W przypadku banków spoza listy szybkich wypłat środki docierają na konto bankowe zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zlecenia wypłaty.

Na czas realizacji zleconej wypłaty mogą mieć wpływ: - przerwy bankowe w księgowaniu
- specjalne godziny księgowania banków
- awarie/opóźnienia systemów bankowych
- dodatkowe weryfikacje w ramach procedur bezpieczeństwa

Zgodnie z Regulaminem wypłaty są realizowane przelewem maksymalnie do 7 dni.

Jaka jest prowizja od zleconej wypłaty?

STS nie pobiera żadnych prowizji i opłat od Graczy.

Czy mogę wypłacać środki również z konta bonusowego?

Do wypłaty można zlecić wyłącznie środki z konta depozytowego. W celu wypłaty środków z konta bonusowego należy dokonać obrotu bonusem. Po spełnieniu warunków obrotu środki przejdą na konto depozytowe i będą możliwe do wypłaty.

Czy planujecie powiększyć listę banków, do których realizowane są szybkie przelewy?

Lista banków na ten moment jest zamknięta, ale obejmuje wszystkie największe podmioty.

Bonusy

Jak zdobyć bonus?

O wszystkich promocjach informujemy naszych Graczy za pośrednictwem wiadomości mailowych oraz SMS. Zachęcamy również do śledzenia naszej strony STS.pl (zakładka "Bonusy") oraz naszych profili na portalach społecznościowych: Facebook i Twitter, gdzie na bieżąco organizowane są różnego rodzaju konkursy oraz akcje promocyjne, za które można uzyskać doładowanie bonusowe.

Jak wykorzystać voucher?

Otrzymany kod z vouchera należy wpisać w okienku "KOD PROMOCYJNY", które będzie widoczne po lewej stronie monitora, po wcześniejszym kliknięciu w zakładkę "Moje konto".

Konto bonusowe można zasilić kolejnym otrzymanym voucherem dopiero po wykorzystaniu w całości poprzedniego bonusu oraz gdy wszystkie zawarte za niego zakłady zostaną rozliczone.

Jak wypłacić otrzymany bonus?

W celu wypłaty środków bonusowych należy dokonać obrotu na trzykrotność otrzymanej kwoty bonusu. Na przykład otrzymując 1000 zł bonusu, należy dokonać obrotu, na koncie bonusowym, na kwotę 3000 zł. Do obrotu zaliczają się stawki tylko z wygranych kuponów z kursem łącznym nie mniejszym niż 1,91.

Przykładowo stawiając kupon za 10 zł, gdzie wygrana wyniesie 30 zł (i zostanie spełniony warunek kursu), do obrotu zostanie zaliczona stawka z kuponu 10 zł. Do obrotu pozostanie wtedy jeszcze 2990 zł.

Po spełnieniu powyższych warunków, pełna kwota zebrana w bonusie automatycznie przeniesie się na depozyt, co pozwoli na jej wypłatę.

Kwota z wygranych zasila konto bonusowe natomiast wartość kuponu za jaki jest zakładany zalicza się do obrotu.

Czy mogę gdzieś sprawdzić jaka kwota pozostała mi do obrotu bonusem?

Po kliknięciu w zakładkę "Moje konto" po lewej stronie znajduje się okno o nazwie "OBRÓT BONUSU", które wskazuje jaka kwota pozostała jeszcze do wykonania obrotu środków bonusowych w celu przetransferowania ich na depozyt.

Jeżeli na liczniku obrotu bonusem widnieje 000 oznacza to, że do obrotu pozostało niespełna 1 zł (licznik wskazuje tylko pełne złotówki).

W jaki sposób mogę zagrać za środki z konta bonusowego?

Aby zawierać zakłady z konta bonusowego należy kliknąć na okienko "Bonus" tak, aby podświetlił się on na pomarańczowo. Dopiero po tym fakcie należy wnieść zakład.

Czy są jakieś ograniczenia co do zawierania zakładów z konta bonusowego?

Kurs ogólny kuponu nie powinien być mniejszy niż 1,91. Do obrotu bonusem zaliczają się tylko stawki z wygranych kuponów. Z konta bonusowego nie można zawierać zakładów na Hit Dnia oraz kuponów Maxikombi. Do obrotu bonusem nie zaliczają się kupony bezpieczne oraz wypłacone w ramach usługi cash-out.

Jaki jest wymagany obrót depozytem, jeśli skorzystałem z promocji Bonusu Startowego?

W przypadku wyrażenia podczas rejestracji chęci skorzystania z Bonusu Startowego, w celu wypłaty wpłaconych środków należy dokonać nimi osobnego obrotu na koncie depozytowym.

Przykładowo wpłacając 1000 zł by móc wypłacić wpłaconą kwotę należy dokonać obrotu na ogólną kwotę 1000 zł. Do obrotu depozytem zaliczają się stawki z wygranych i przegranych kuponów o końcowym kursie nie mniejszym niż 1,5.

Dopiero po tym fakcie depozyt będzie możliwy do wypłaty.

Zawieranie zakładów

Jaka jest minimalna stawka dla kuponu?

Najmniejsza kwota, za którą można zagrać kupon to 2 zł.

Jaki jest minimalny kurs dla kuponu?

Minimalny kurs po jakim można zawrzeć kupon to 1,14.

Gdzie znajdę informacje odnośnie rodzajów kuponów, które można zawrzeć w STS?

Informacje dotyczące rodzajów kuponów oraz sposobu ich zawierania znajdują się na naszej stronie w zakładce „Rodzaje kuponów”, która jest dostępna po wejściu w panel „Pomoc”.

Ile mam czasu na odebranie wygranej?

Wygrana za kupony zawarte w zakładach online dopisywana jest do konta Gracza po rozliczeniu kuponu. Natomiast w przypadku kuponu postawionego w naszych punktach stacjonarnych wygraną można odebrać do 30 dni od momentu rozliczenia kuponu. W przypadku wyższych wygranych STS ma 14 dni na wypłatę kuponu od momentu przedstawienia go w punkcie.

Jakie są zasady zawierania Zakładów Specjalnych?

W naszej ofercie dostępne są dwa rodzaje Zakładów Specjalnych: Hit Dnia oraz Superoferta. Są to zakłady o podwyższonych kursach dobierane każdego dnia przez Dział Analiz Sportowych.

Hit Dnia – jest to zakład, który można zawrzeć zarówno na kuponie SOLO, AKO, jak i Maxikombi. Nie można zawrzeć kuponu zawierającego ten zakład za środki z konta bonusowego oraz jako Zakład Bezpieczny. Nie można łączyć Hitu Dnia z zakładami z Superoferty.

Superoferta - w przypadku zakładu z Superoferty na kuponie muszą się znaleźć przynajmniej 3 zakłady - jeden z Superoferty i minimum dwa zakłady z oferty zwykłej. Nie ma możliwości zagrania zakładu z Superoferty na kuponie SOLO. Można go zawrzeć na kuponach: AKO i Maxikombi oraz jako Zakład Bezpieczny. Kupon z zakładem z Superoferty można zawrzeć za środki z konta bonusowego.

Każdy zakład z Superoferty dostępny jest również w ofercie zwykłej pod innym numerem, z niższym kursem. Zakłady ze zwykłej oferty można zagrać na kuponie SOLO.

W jaki sposób mogę znaleźć zakład na dany mecz?

W sekcji „Oferta” należy wybrać daną dyscyplinę, następnie kraj i ligę/rozgrywkę, w której występuje dana drużyna. Po kliknięciu w nią rozwinie się lista zakładów głównych „mecz”. Spotkania będą ułożone chronologicznie.

Przy każdym meczu, po jego prawej stronie, widnieje prostokąt z plusem i cyfrą w środku. Po kliknięciu na tę ikonkę następuje przekierowanie do podstrony z wszystkimi dodatkowymi podgrami dotyczącymi danego spotkania.

Nad dyscyplinami znajduje się filtr zakładów, w którym można wybrać dla jakiego czasu zakłady mają zostać wyświetlone. Po wyborze ligi/rozgrywek nad głównymi zakładami wyświetla się „filtr rodzaju zakładów”, w którym można wybrać jakie zakłady mają zostać wyświetlone.

Gracz ma również możliwość wyszukania zakładu po wpisaniu nazwy drużyny, nazwiska gracza lub numeru zakładu w pole „Szukaj teamu/gracza” znajdujące się po prawej stronie, pod panelem logowania.

Jak sprawdzić wynik wydarzenia sportowego?

Należy wybrać zakładkę „Wyniki” znajdującą się w panelu „OFERTA”. Wyniki zakładów można filtrować według daty ich rozegrania, dyscypliny sportowej, kraju oraz nazwy ligi/rozgrywki. W zakładce tej zamieszczane są wyniki zdarzeń, które się już zakończyły.

Gdzie znajdę statystyki danej drużyny/zawodnika?

Statystyki są umieszczone w osobnej zakładce, którą można znaleźć na naszej stronie w panelu „OFERTA”, klikając na zakładkę „Statystyki”.

Jak najprościej sprawdzić ile mogę wygrać?

Na stronie www.sts.pl dostępne są aktualne kursy zakładów oraz kalkulator, dzięki któremu można szybko i łatwo obliczyć ewentualną wygraną.

Dlaczego ewentualna wygrana nie jest liczona od całej kwoty, którą postawiłem?

STS jako legalnie działający bukmacher odprowadza podatek od zakładów.

Wygrana wyliczana jest według wzoru: stawka x kurs ogólny x 0,88 (12% podatek od zakładów bukmacherskich). Podatek ten ujęty jest w Ustawie o grach hazardowych.

W przypadku wygranej w kwocie co najmniej 2280 zł pobierany jest podatek od wysokich wygranych w wysokości 10%. Stawka podatku określona jest w Ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Gdzie znajdę zawarte kupony?

Lista kuponów zawartych na zakłady z oferty przedmeczowej dostępna jest po wejściu w zakładkę „Moje zakłady” widoczną po kliknięciu w sekcję „Moje konto”. Natomiast kupony zawarte na zakłady dostępne w ofercie live znajdują się w zakładce „Moje zakłady Na żywo”.

Gdzie znajdę opis zakładów z oferty?

Opis zasad większości oferowanych przez nas zakładów można znaleźć w „ABC Zakładów”, które jest dostępne do wglądu po wejściu w zakładkę „Pomoc”. W razie wątpliwości dotyczących zasad bądź sposobu rozliczania danego zakładu Gracz ma możliwość ich skonsultowania z Pomocą Online po kliknięciu na ikonkę czatu dostępną na naszej stronie.

Mecz, który postawiłem na kuponie został odwołany/przerwany. Co z moim kuponem?

Organizatorzy mają 24 godziny na rozegranie spotkania (wyjątki, patrz: Regulamin, Rozdział 3). Jeżeli w tym czasie spotkanie nie zostanie rozegrane/dokończone zakład zostanie rozliczony jako zwrot, czyli po kursie 1,00.