FAQ, CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
rejestracja i konto

Jak założyć konto w STS?
Żeby założyć konto i grać w STS, kliknij przycisk Załóż konto i wypełnij
formularz. Automatycznie zaznaczyliśmy w nim, że chcesz wziąć udział w Promocji Powitalnej.
Nagradzamy w niej bonusami trzy pierwsze wpłaty. Jeśli odznaczysz to pole, nie skorzystasz z
promocji.

Czy dostanę potwierdzenie utworzenia konta?
Tak. Kiedy wypełnisz formularz rejestracyjny, dostaniesz e-mail z
potwierdzeniem utworzenia konta online w STS.

Co to jest konto stałe?
Konto stałe to konto zweryfikowane, czyli takie, które pozytywnie przeszło
weryfikację danych osobowych potwierdzonych dokumentem tożsamości. Mając konto stałe, możesz
korzystać ze wszystkich usług STS w pełnym zakresie.

Co to jest konto tymczasowe?
Konto tymczasowe to konto utworzone po rejestracji, jeszcze
niezweryfikowane. Dzięki niemu skorzystasz z niemal wszystkich funkcji naszego serwisu i
aplikacji.
Jeśli masz konto tymczasowe, Twój łączny limit stawek wynosi 8000 zł i nie możesz wypłacać środków. Żeby to zrobić, zweryfikuj swoje dane.
Jeśli masz konto tymczasowe, Twój łączny limit stawek wynosi 8000 zł i nie możesz wypłacać środków. Żeby to zrobić, zweryfikuj swoje dane.

Co trzeba zrobić, by mieć konto stałe?
Jeśli chcesz mieć konto stałe:
wejdź na swoje konto w STS;
uzupełnij wszystkie brakujące dane;
zweryfikuj swój adres e-mail i numer telefonu, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś;
dodaj fotokopię dokumentu potwierdzającego tożsamość.
wejdź na swoje konto w STS;
uzupełnij wszystkie brakujące dane;
zweryfikuj swój adres e-mail i numer telefonu, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś;
dodaj fotokopię dokumentu potwierdzającego tożsamość.

Czy po zweryfikowaniu danych i dodaniu fotokopii dokumentu tożsamości otrzymam
informację o tym, że mam już konto stałe?
Tak, po weryfikacji dostaniesz mail z potwierdzeniem. Trwa to zwykle do 15
minut.

Dlaczego muszę podać numer telefonu?
Numer telefonu to dodatkowe zabezpieczenie Twojego konta. Na podany numer
telefonu będziemy wysyłać SMS-y z kodami potrzebnymi do rejestracji, zmiany rachunku
bankowego oraz odzyskania hasła do konta.

Czy mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?
Samodzielnie możesz zmienić niezweryfikowany adres mailowy, adres
zamieszkania oraz numer konta bankowego po autoryzacji kodem otrzymanym w SMS. Żeby zmienić
pozostałe dane, skontaktuj się z konsultantami na czacie online.

Czy po rejestracji konta otrzymam potwierdzenie jego utworzenia?
Tak. Kiedy wypełnisz formularz rejestracyjny, dostaniesz mail z
potwierdzeniem utworzenia konta online.

Nie mogę się zarejestrować, bo pojawia się komunikat, że dane są już zapisane
w systemie.
Jeśli widzisz taki komunikat, to znaczy, że z Twoimi danymi jest już
powiązane konto w STS lub karta klubowa. Zacznij czat z Pomocą online, a nasi konsultanci
pomogą Ci rozwiązać problem.

Kiedy muszę zweryfikować dane?
Możesz to zrobić, kiedy chcesz. Pamiętaj jednak, że nie możesz wypłacić
środków z depozytu, dopóki nie zweryfikujesz danych.

Jak mam zrobić fotokopię dokumentu tożsamości?
Fotokopia dokumentu to jego zdjęcie lub skan. Jeśli chcesz zrobić zdjęcie,
możesz użyć do tego telefonu komórkowego lub aparatu fotograficznego. Zapisz plik w formacie
PDF, PNG, JPG lub JPEG. Plik nie powinien być mniejszy niż 100 kB i większy niż 10 MB.
Ważne, żeby Twoje dane na fotokopiach były czytelne.

Czy mogę zmienić swoje dane?
Przed weryfikacją możesz zmienić adres mailowy, adres zamieszkania oraz
numer konta bankowego.
Po weryfikacji danych samodzielnie możesz zmienić jedynie adres zamieszkania i numer konta bankowego po autoryzacji SMS. Żeby zmienić pozostałe dane, skontaktuj się z konsultantami na czacie online.
Po weryfikacji danych samodzielnie możesz zmienić jedynie adres zamieszkania i numer konta bankowego po autoryzacji SMS. Żeby zmienić pozostałe dane, skontaktuj się z konsultantami na czacie online.

Czy mogę logować się za pomocą pseudonimu?
Nie. Na swoje konto w STS możesz zalogować się tylko za pomocą adresu e-mail przypisanego do
tego konta.

Nie mam numeru PESEL, co w takiej sytuacji?
Jeśli nie masz numeru PESEL, podczas rejestracji podaj swoje obywatelstwo i datę urodzenia.

Kod autoryzacyjny SMS nie dotarł. Co mam zrobić?
Najpierw sprawdź, czy wpisany numer telefonu jest prawidłowy. Jeżeli tak
jest, cofnij się do pierwszego kroku i spróbuj jeszcze raz. Jeśli problem będzie się
powtarzał, zacznij czat z Pomocą online.

Kto jest Administratorem moich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest STS S.A., adres: ul.
Porcelanowa 8, 40-246 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000829716, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy
Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP:
6422187001.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz się skontaktować, pisząc na adres mailowy: [email protected]. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych.
Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu z powodu Twojej szczególnej sytuacji. Masz również prawo do żądania od nas ograniczenia przetwarzania Twoich danych, a także do ich przenoszenia. Jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz się skontaktować, pisząc na adres mailowy: [email protected]. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych.
Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu z powodu Twojej szczególnej sytuacji. Masz również prawo do żądania od nas ograniczenia przetwarzania Twoich danych, a także do ich przenoszenia. Jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W jaki sposób chronione są moje dane?
Wszystkie dane osobowe użytkowników są chronione za pośrednictwem
szyfrowanego połączenia przy użyciu certyfikatu wydanego przez Certum Trusted Network CA dla
Certum Extended Validation CA, które z kolei wydało certyfikat dla domeny sts.pl. Certyfikat
został wydany przez Certum ul. Bajeczna 13 71-838 Szczecin dla firmy, której właścicielem
jest Asseco Data Systems S.A. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin.
Zgodę na przechowywanie fotokopii dowodów tożsamości oraz innych danych osobowych przez wymaganie ich na etapie rejestracji przez firmę STS S.A. wyraziło Ministerstwo Finansów, akceptując wniosek STS o prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć Internet na podstawie art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U.2018 poz. 800 tj. z dnia 27.04.2018 z póź. zm.) oraz art. 32 ust. 2 w związku z art. 43 i art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2018 poz. 165 t.j. z dnia 19.01.2018 z późn. zm.).
Zgodę na przechowywanie fotokopii dowodów tożsamości oraz innych danych osobowych przez wymaganie ich na etapie rejestracji przez firmę STS S.A. wyraziło Ministerstwo Finansów, akceptując wniosek STS o prowadzenie działalności w zakresie zakładów wzajemnych przez sieć Internet na podstawie art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U.2018 poz. 800 tj. z dnia 27.04.2018 z póź. zm.) oraz art. 32 ust. 2 w związku z art. 43 i art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U.2018 poz. 165 t.j. z dnia 19.01.2018 z późn. zm.).

Nie pamiętam hasła do swojego konta w STS. Jak mogę je odzyskać?
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta w STS i chcesz je odzyskać:
w oknie z logowaniem kliknij Nie pamiętasz hasła?. Zobaczysz formularz;
wpisz swój adres e-mail i numer telefonu podane podczas rejestracji. Otrzymasz SMS z kodem;
wpisz nowe hasło i powtórz je. Otrzymasz kolejny SMS z kodem;
potwierdź zmianę kodem autoryzacyjnym.
Jeśli próbujesz odzyskać hasło do konta, z którym nie jest powiązany zweryfikowany numer telefonu, zobaczysz formularz z pytaniem pomocniczym. Skontaktuj się z konsultantem na czacie z Pomocą online, aby zweryfikować numer telefonu.
w oknie z logowaniem kliknij Nie pamiętasz hasła?. Zobaczysz formularz;
wpisz swój adres e-mail i numer telefonu podane podczas rejestracji. Otrzymasz SMS z kodem;
wpisz nowe hasło i powtórz je. Otrzymasz kolejny SMS z kodem;
potwierdź zmianę kodem autoryzacyjnym.
Jeśli próbujesz odzyskać hasło do konta, z którym nie jest powiązany zweryfikowany numer telefonu, zobaczysz formularz z pytaniem pomocniczym. Skontaktuj się z konsultantem na czacie z Pomocą online, aby zweryfikować numer telefonu.

Nie pamiętam adresu e-mail przypisanego do mojego konta w STS. Jak mogę to
sprawdzić?
Jeśli nie pamiętasz adres e-mail przypisanego do swojego konta w STS,
zacznij czat z Pomocą online.

Jak mogę zamknąć konto?
Jeśli chcesz zamknąć swoje konto w STS, wyślij e-mail na adres: [email protected], podając pierwszą oraz trzy ostatnie
cyfry numeru PESEL, adres mailowy przypisany do konta online oraz opcjonalnie przyczyny
zamknięcia konta. W ciągu 24 godzin konto zostanie zamknięte, a Ty dostaniesz mail z
potwierdzeniem.
Możesz też ustawić samowykluczenie (blokadę) konta na 3 miesiące lub zawiesić je na 24 godziny. Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, te opcje znajdziesz w sekcji Odpowiedzialna gra. Jeśli korzystasz z m.sts.pl lub aplikacji, znajdziesz je w sekcji Limity na grę.
Możesz też ustawić samowykluczenie (blokadę) konta na 3 miesiące lub zawiesić je na 24 godziny. Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, te opcje znajdziesz w sekcji Odpowiedzialna gra. Jeśli korzystasz z m.sts.pl lub aplikacji, znajdziesz je w sekcji Limity na grę.

Zamknąłem konto. Czy mogę je w jakiś sposób odzyskać?
Żeby sprawdzić, czy możesz odblokować konto, zacznij czat z Pomocą online.
Możesz też wysłać mail na adres [email protected], podając
pierwszą oraz trzy ostatnie cyfry numeru PESEL oraz adres mailowy przypisany do konta w STS.
wpłaty

Jak mogę wpłacić środki na grę?
Jeśli chcesz wpłacić środki na grę, zaloguj się i kliknij Wpłata. Zobaczysz
listę serwisów obsługujących bezpieczne płatności internetowe. Wybierz najwygodniejszą dla
siebie metodę płatności: BLIK, Szybkie Przelewy, Paysafecard, PayPal, Skrill lub Neteller.
Możesz też zapłacić kartą Visa lub Mastercard albo wpłacić gotówkę w lokalu STS po okazaniu
pracownikowi dokumentu tożsamości zawierającego numer PESEL.

Jaka jest minimalna kwota wpłaty?
Minimalna kwota wpłaty zależy od tego, jakiego operatora płatności
wybierzesz.

Zrobiłem przelew. Dlaczego kwota nie została dodana do mojego depozytu?
Prawdopodobnie coś poszło nie tak. Sprawdź, czy dostałeś e-mail od operatora
płatności z informacją o statusie przelewu. Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi w
e-mail lub zacznij czat z Pomocą online.

Czy od razu po rejestracji muszę zrobić wpłatę?
Nie, wpłatę możesz zrobić, kiedy chcesz.

Mam konto tymczasowe. Czy obowiązuje mnie limit wpłat?
Nie, możesz zrobić tyle wpłat, ile chcesz, w dowolnej wysokości. Pamiętaj
jednak, że suma stawek, za które zawierasz zakłady na koncie tymczasowym jest ograniczona do
8000 zł.
wypłaty

Jak mogę wypłacić środki z depozytu?
Możesz wypłacić środki z depozytu, tylko jeśli masz konto stałe. Jeśli masz
konto tymczasowe, zweryfikuj swoje dane i uzupełnij numer konta bankowego.
Kiedy to zrobisz:
wejdź w Moje konto;
wybierz zakładkę Wypłata;
wpisz kwotę, jaką chcesz wypłacić;
gdy klikniesz przycisk Wypłać, zlecimy realizację płatności.
Kiedy to zrobisz:
wejdź w Moje konto;
wybierz zakładkę Wypłata;
wpisz kwotę, jaką chcesz wypłacić;
gdy klikniesz przycisk Wypłać, zlecimy realizację płatności.

Czy środki mogę wypłacić tylko na konto bankowe?
Nie, możesz je wypłacić również na konto PayPal, jeśli wcześniej wpłaciłeś
środki w ten sposób.

Chcę wypłacić środki na konto bankowe, a nie na konto PayPal. Dlaczego nie
mogę tego zmienić?
Płatności PayPal obsługujemy zgodnie z zasadą Closed Loop. Oznacza to, że
konto do wypłat możesz zmienić na konto bankowe dopiero wtedy, gdy wypłacisz równowartość
wpłaconych przez PayPal środków.
Po spełnieniu warunków zasady Closed Loop będziesz mógł zrobić wypłatę na konto bankowe, jeśli uzupełniłeś swoje dane o jego numer.
Po spełnieniu warunków zasady Closed Loop będziesz mógł zrobić wypłatę na konto bankowe, jeśli uzupełniłeś swoje dane o jego numer.

Czy mogę wypłacić środki z depozytu, jeśli mam konto tymczasowe?
Nie, środki mogą wypłacać tylko użytkownicy, którzy mają konta stałe. Żeby
zmienić konto tymczasowe w konto stałe, uzupełnij swoje dane i poczekaj na ich weryfikację.
Zazwyczaj zajmuje nam to ok. 15 minut. Po pozytywnej weryfikacji Twoje konto zmieni się w
konto stałe i będziesz mógł wypłacić środki.

Ile wynosi minimalna kwota, którą mogę wypłacić?
Minimalna kwota wypłaty to 1 zł.

Kiedy dostanę środki na swoje konto bankowe?
Wypłatę zlecamy od razu, ale środki na swoim koncie zobaczysz, gdy
zaksięguje je Twój bank. Jeśli masz konto w jednym z tych banków, środki powinny trafić na
nie już po 15 minutach: mBank, ING Bank Śląski, PKO Bank Polski, Millenium, Santander, Alior
Bank, Inteligo, Bank Pekao, Getin Bank, Noble Bank, BGŻ BNP Paribas.
Jeśli masz konto w innym banku, środki zostaną zaksięgowane maksymalnie w 1-2 dni robocze.
Jeśli masz konto w innym banku, środki zostaną zaksięgowane maksymalnie w 1-2 dni robocze.

Zleciłem wypłatę, ale nie mam pieniędzy na swoim koncie. Dlaczego?
Jeśli masz konto w banku realizującym szybkie wypłaty z STS, powodem
opóźnienia w księgowaniu może być:
awaria lub opóźnienie systemu bankowego
przerwa w księgowaniu
konieczność dodatkowej weryfikacji.
Inne banki księgują przelewy w określonych godzinach tylko w dni robocze. Jeśli masz konto w banku, który nie realizuje szybkich wypłat z STS, środki trafią na Twoje konto w maksymalnie 1-2 robocze.
Zgodnie z Regulaminem wszystkie wypłaty muszą być zrealizowane w ciągu maksymalnie 7 dni.
awaria lub opóźnienie systemu bankowego
przerwa w księgowaniu
konieczność dodatkowej weryfikacji.
Inne banki księgują przelewy w określonych godzinach tylko w dni robocze. Jeśli masz konto w banku, który nie realizuje szybkich wypłat z STS, środki trafią na Twoje konto w maksymalnie 1-2 robocze.
Zgodnie z Regulaminem wszystkie wypłaty muszą być zrealizowane w ciągu maksymalnie 7 dni.

Wpłaciłem środki na depozyt, ale się rozmyśliłem. Czy mogę je wypłacić?
Tak, możesz je wypłacić. Jeśli przed zleceniem wypłaty zagrasz za co
najmniej połowę wpłaconej kwoty, nie poniesiesz żadnych kosztów. Jeśli jednak kwota, za
którą postawiłeś kupony, będzie niższa, zgodnie z punktem 2.14 Regulaminu możemy
obciążyć Cię opłatą manipulacyjną, która pokryje koszty poniesionej przez nas prowizji od
wpłaty.

Nie mogę wypłacić wszystkich środków z depozytu. Dlaczego?
Możesz wypłacić mniej niż masz w depozycie, ponieważ jeszcze nie zrobiłeś
nim obrotu wymaganego dla wpłat w Promocji Powitalnej.
Żeby to zrobić, zagraj za łączną kwotę równą tym wpłatom. Jeśli wpłaciłeś 100 zł, zagraj kupony za środki z depozytu za minimum 100 zł.
Do obrotu depozytem wliczają się stawki z kuponów SOLO i AKO (wygranych i przegranych), których kurs w momencie rozliczenia wynosi co najmniej 1.85.
Żeby to zrobić, zagraj za łączną kwotę równą tym wpłatom. Jeśli wpłaciłeś 100 zł, zagraj kupony za środki z depozytu za minimum 100 zł.
Do obrotu depozytem wliczają się stawki z kuponów SOLO i AKO (wygranych i przegranych), których kurs w momencie rozliczenia wynosi co najmniej 1.85.

Czy mogę wypłacić środki z konta bonusowego?
Nie, środki z konta bonusowego muszą najpierw trafić na depozyt. Wtedy
będzie można je wypłacić.
Środki z konta bonusowego trafią na depozyt automatycznie, gdy spełnisz warunki obrotu bonusem. Oznacza to, że musisz zagrać za kwotę trzykrotnie wyższą niż otrzymany bonus. Szczegółowe informacje o obrocie bonusem znajdziesz w FAQ - Najczęściej Zadawanych Pytaniach w sekcji Bonusy.
Środki z konta bonusowego trafią na depozyt automatycznie, gdy spełnisz warunki obrotu bonusem. Oznacza to, że musisz zagrać za kwotę trzykrotnie wyższą niż otrzymany bonus. Szczegółowe informacje o obrocie bonusem znajdziesz w FAQ - Najczęściej Zadawanych Pytaniach w sekcji Bonusy.

Czy planujecie powiększyć listę banków, do których realizowane są szybkie
przelewy?
W tej chwili nie, bo na naszej liście są już wszystkie największe banki.
Bonusy

Co to jest bonus?
Bonusy to dodatkowe środki na grę, które przyznajemy podczas różnych
promocji. Gdy odbierzesz bonus lub wykorzystasz voucher, dodatkowe środki trafią na Twoje
konto bonusowe. Jeśli Twój kupon postawiony za bonus okaże się zwycięski, Twoja wygrana
również trafi na to konto bonusowe.

Jak zdobyć bonus?
W STS dajemy Ci wiele okazji na zdobycie bonusów. Nowy klient zaraz po
rejestracji może wziąć udział w Promocji Powitalnej, w której nagradzamy bonusami trzy
pierwsze wpłaty.
Jeśli jesteś naszym stałym klientem, co jakiś czas będziesz dostawał od nas wiadomości mailowe i SMS z informacjami o promocjach przygotowanych specjalnie dla Ciebie. Możesz też zaglądać do sekcji Promocje oraz śledzić profile STS na Facebooku i Twitterze. Tam znajdziesz informacje o konkursach i akcjach promocyjnych, w których możesz zdobyć dodatkowe bonusy.
Jeśli jesteś naszym stałym klientem, co jakiś czas będziesz dostawał od nas wiadomości mailowe i SMS z informacjami o promocjach przygotowanych specjalnie dla Ciebie. Możesz też zaglądać do sekcji Promocje oraz śledzić profile STS na Facebooku i Twitterze. Tam znajdziesz informacje o konkursach i akcjach promocyjnych, w których możesz zdobyć dodatkowe bonusy.

Jak wykorzystać voucher?
Voucher możesz wykorzystać na stronie sts.pl i w aplikacji.
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, wejdź w Moje konto. Wpisz kod z vouchera w pole, które znajdziesz na dole menu po lewej stronie ekranu.
Jeśli korzystasz z aplikacji, naciśnij Depozyt/Bonus w górnym menu. Przycisk Voucher znajdziesz po prawej na dole. Kiedy go naciśniesz, otworzy się okno z polem, w które należy wpisać kod z vouchera.
Pamiętaj, że środki z vouchera zawsze trafiają na konto bonusowe.
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, wejdź w Moje konto. Wpisz kod z vouchera w pole, które znajdziesz na dole menu po lewej stronie ekranu.
Jeśli korzystasz z aplikacji, naciśnij Depozyt/Bonus w górnym menu. Przycisk Voucher znajdziesz po prawej na dole. Kiedy go naciśniesz, otworzy się okno z polem, w które należy wpisać kod z vouchera.
Pamiętaj, że środki z vouchera zawsze trafiają na konto bonusowe.

Jak wypłacić otrzymany bonus?
Nie możesz wypłacić środków z konta bonusowego. Można je wypłacić
dopiero wtedy, gdy trafią na depozyt. Stanie się to automatycznie, gdy spełnisz warunki
obrotu bonusem.
Obrót bonusem to inaczej płacenie za kupony środkami z konta bonusowego.
Do obrotu bonusem wlicza się stawka wygranych kuponów, czyli to, ile postawiłeś na kupon, a nie sama wygrana. Jeśli zagrasz za 5 zł i wygrasz 20 zł, to do obrotu bonusem zalicza się 5 zł.
Żeby środki z konta bonusowego trafiły na depozyt, musisz obrócić kwotą trzykrotnie wyższą niż otrzymany bonus. Jeśli dostałeś 100 zł bonusu, zagraj kupony łącznie za 300 zł. Stawki za te kupony wliczą się do obrotu, gdy trafnie obstawisz zakłady.
Za środki z konta bonusowego możesz opłacić wszystkie kupony z wyjątkiem kuponów na zakłady Betgames i z oferty Hit Dnia.
Żeby stawka z kuponu wliczyła się do obrotu bonusem, kurs całkowity po rozliczeniu kuponu musi wynosić co najmniej 1.91. Do obrotu bonusem nie wlicza się stawka z kuponów wypłaconych dzięki opcji Cash-out i zagranych z opcją Zakład bezpieczny.
Obrót bonusem to inaczej płacenie za kupony środkami z konta bonusowego.
Do obrotu bonusem wlicza się stawka wygranych kuponów, czyli to, ile postawiłeś na kupon, a nie sama wygrana. Jeśli zagrasz za 5 zł i wygrasz 20 zł, to do obrotu bonusem zalicza się 5 zł.
Żeby środki z konta bonusowego trafiły na depozyt, musisz obrócić kwotą trzykrotnie wyższą niż otrzymany bonus. Jeśli dostałeś 100 zł bonusu, zagraj kupony łącznie za 300 zł. Stawki za te kupony wliczą się do obrotu, gdy trafnie obstawisz zakłady.
Za środki z konta bonusowego możesz opłacić wszystkie kupony z wyjątkiem kuponów na zakłady Betgames i z oferty Hit Dnia.
Żeby stawka z kuponu wliczyła się do obrotu bonusem, kurs całkowity po rozliczeniu kuponu musi wynosić co najmniej 1.91. Do obrotu bonusem nie wlicza się stawka z kuponów wypłaconych dzięki opcji Cash-out i zagranych z opcją Zakład bezpieczny.

Biorę udział w Promocji Powitalnej. Dostałem bonus za pierwszą wpłatę,
zrobiłem drugą i nie mogę odebrać drugiego bonusu. Dlaczego?
Jeśli chcesz odebrać drugi bonus, musisz najpierw spełnić warunki obrotu
pierwszym bonusem. Szczegółowe informacje o zasadach obrotu bonusem znajdziesz powyżej.
Gdy spełnisz warunki obrotu bonusem, wszystkie środki z konta bonusowego trafią na depozyt. Wtedy będziesz mógł je wypłacić i odebrać kolejny bonus.
Drugi bonus będziesz mógł odebrać także wtedy, gdy z pierwszego bonusu na Twoim koncie bonusowym zostanie mniej niż 2 zł.
Ta zasada dotyczy wszystkich kolejnych bonusów.
Gdy spełnisz warunki obrotu bonusem, wszystkie środki z konta bonusowego trafią na depozyt. Wtedy będziesz mógł je wypłacić i odebrać kolejny bonus.
Drugi bonus będziesz mógł odebrać także wtedy, gdy z pierwszego bonusu na Twoim koncie bonusowym zostanie mniej niż 2 zł.
Ta zasada dotyczy wszystkich kolejnych bonusów.

Czy mogę gdzieś sprawdzić, jaka kwota pozostała mi do obrotu bonusem?
Tak, możesz to sprawdzić. Jeśli chcesz to zrobić, wejdź w Moje konto na
stronie sts.pl lub w aplikacji. Liczba po prawej stronie to kwota, którą musisz obrócić,
a liczba po lewej stronie to kwota, która już została obrócona. Ich różnica to kwota,
jaką musisz jeszcze obrócić, by środki z konta bonusowego zostały przeniesione na
depozyt.

Jak zagrać za środki z konta bonusowego?
Jeśli chcesz zagrać za środki z konta bonusowego, przełącz konto z
depozytu na bonus.
Jeśli korzystasz z sts.pl, możesz to zrobić, klikając Bonus na górze strony. Bonus podświetli się na pomarańczowo.
Jeśli korzystasz z m.sts.pl, wejdź w Moje konto i kliknij Bonus. Bonus pojawi się na górze strony zamiast Depozytu.
Jeśli korzystasz z aplikacji i w górnym menu widzisz Depozyt, naciśnij go i wybierz Bonus. Bonus podświetli się na pomarańczowo.
Gdy konto będzie przełączone na Bonus, kupony, które zagrasz, będą opłacane za środki z konta bonusowego.
Jeśli korzystasz z sts.pl, możesz to zrobić, klikając Bonus na górze strony. Bonus podświetli się na pomarańczowo.
Jeśli korzystasz z m.sts.pl, wejdź w Moje konto i kliknij Bonus. Bonus pojawi się na górze strony zamiast Depozytu.
Jeśli korzystasz z aplikacji i w górnym menu widzisz Depozyt, naciśnij go i wybierz Bonus. Bonus podświetli się na pomarańczowo.
Gdy konto będzie przełączone na Bonus, kupony, które zagrasz, będą opłacane za środki z konta bonusowego.

Czy są jakieś ograniczenia w zawieraniu zakładów z konta bonusowego?
Tak. Jeśli chcesz zagrać kupon za środki bonusowe, minimalny kurs
całkowity wynosi 1.91. Z konta bonusowego nie możesz zawierać zakładów na Hit Dnia,
BetGames oraz z opcją Zakład bezpieczny.

Biorę udział w Promocji Powitalnej i chcę wypłacić środki z depozytu. Co
muszę zrobić?
Jeśli bierzesz udział w Promocji Powitalnej i chcesz wypłacić środki,
najpierw musisz spełnić warunki obrotu depozytem dla wpłat zrobionych w ramach tej
promocji. Żeby to zrobić, zagraj za równowartość wpłat kupony o minimalnym kursie 1.85.
Do obrotu depozytem wlicza się stawka, czyli to, ile postawiłeś. Jeśli wpłaciłeś 100 zł, zagraj kupony za łączną sumę 100 zł, by móc wypłacić środki z depozytu. Nie ma znaczenia, czy kupon zostanie rozliczony jako wygrany, czy przegrany.
Jeśli zagrałeś kupon za 10 zł i wygrałeś 30 zł, to do obrotu depozytem wlicza się 10 zł i do obrócenia zostało Ci 90 zł. Jeśli zagrałeś za 10 zł i przegrałeś, to 10 zł także będzie zaliczone do wymaganego obrotu depozytem.
Do obrotu depozytem nie wliczają się stawki kuponów z zakładami z oferty Hit Dnia oraz wypłacone za pomocą opcji Cash-out.
Kwota przewyższająca wartość podstawy przyznanego bonusu, czyli 300 zł w przypadku pierwszej wpłaty, 1000 zł w przypadku drugiej i 1400 zł w przypadku trzeciej (z wyłączeniem tej wartości), może być wypłacona w dowolnie wybranym momencie.
Z depozytu możesz wypłacić przeniesione tam środki bonusowe. Kwota do wypłaty będzie pomniejszona o kwotę, którą musisz jeszcze obrócić.
Do obrotu depozytem wlicza się stawka, czyli to, ile postawiłeś. Jeśli wpłaciłeś 100 zł, zagraj kupony za łączną sumę 100 zł, by móc wypłacić środki z depozytu. Nie ma znaczenia, czy kupon zostanie rozliczony jako wygrany, czy przegrany.
Jeśli zagrałeś kupon za 10 zł i wygrałeś 30 zł, to do obrotu depozytem wlicza się 10 zł i do obrócenia zostało Ci 90 zł. Jeśli zagrałeś za 10 zł i przegrałeś, to 10 zł także będzie zaliczone do wymaganego obrotu depozytem.
Do obrotu depozytem nie wliczają się stawki kuponów z zakładami z oferty Hit Dnia oraz wypłacone za pomocą opcji Cash-out.
Kwota przewyższająca wartość podstawy przyznanego bonusu, czyli 300 zł w przypadku pierwszej wpłaty, 1000 zł w przypadku drugiej i 1400 zł w przypadku trzeciej (z wyłączeniem tej wartości), może być wypłacona w dowolnie wybranym momencie.
Z depozytu możesz wypłacić przeniesione tam środki bonusowe. Kwota do wypłaty będzie pomniejszona o kwotę, którą musisz jeszcze obrócić.
Zawieranie zakładów

Jaka jest minimalna stawka dla kuponu?
Najmniejsza kwota, za którą można zagrać kupon, to 2 zł.

Jaki jest minimalny kurs dla kuponu?
Jeśli chcesz zagrać kupon za środki z depozytu, minimalny kurs wynosi 1.14. Jeśli chcesz
zagrać kupon za środki bonusowe, minimalny kurs wynosi 1.91.

Gdzie znajdę informacje o rodzajach kuponów, które można zawrzeć w STS?
Informacje dotyczące rodzajów kuponów znajdują się na stronie sts.pl w
zakładce Rodzaje kuponów, dostępnej w
Centrum Klienta lub w Bazie Wiedzy dostępnej po wejściu na czat z Pomocą online.

Ile mam czasu na odebranie wygranej?
Wygrana z kuponu zagranego online wpłynie na Twoje konto w STS
automatycznie po rozliczeniu kuponu.
Wygraną z kuponu zagranego w lokalu STS możesz odebrać w dowolnym lokalu do 30 dni od momentu rozliczenia kuponu. Jeśli wygrana jest wyższa niż 1000 zł, zostaniesz zaproszony po jej odbiór w ciągu kolejnych 14 dni.
Wygraną z kuponu zagranego w lokalu STS możesz odebrać w dowolnym lokalu do 30 dni od momentu rozliczenia kuponu. Jeśli wygrana jest wyższa niż 1000 zł, zostaniesz zaproszony po jej odbiór w ciągu kolejnych 14 dni.

Jakie są zasady zawierania zakładów specjalnych?
W naszej ofercie dostępne są dwa rodzaje Zakładów Specjalnych: Hit Dnia
oraz Superoferta. Są to zakłady
o podwyższonych kursach dobierane każdego dnia przez Dział Analiz Sportowych.
Hit Dnia – jest to zakład, który można zawrzeć zarówno na kuponie SOLO, AKO, jak i Maxikombi. Nie można zawrzeć kuponu zawierającego ten zakład za środki z konta bonusowego oraz jako Zakład Bezpieczny. Nie można łączyć Hitu Dnia z zakładami z Superoferty.
Superoferta to zakład, który można zawrzeć za środki z depozytu lub za środki z konta bonusowego na kuponie SOLO, AKO i MAXIKOMBI, także z opcją Zakład bezpieczny.
Każdy zakład z Superoferty dostępny jest również w ofercie zwykłej z niższym kursem. Na kuponie możesz zawrzeć tylko jeden zakład z Superoferty i nie możesz go łączyć z zakładami z oferty Hit Dnia.
Hit Dnia – jest to zakład, który można zawrzeć zarówno na kuponie SOLO, AKO, jak i Maxikombi. Nie można zawrzeć kuponu zawierającego ten zakład za środki z konta bonusowego oraz jako Zakład Bezpieczny. Nie można łączyć Hitu Dnia z zakładami z Superoferty.
Superoferta to zakład, który można zawrzeć za środki z depozytu lub za środki z konta bonusowego na kuponie SOLO, AKO i MAXIKOMBI, także z opcją Zakład bezpieczny.
Każdy zakład z Superoferty dostępny jest również w ofercie zwykłej z niższym kursem. Na kuponie możesz zawrzeć tylko jeden zakład z Superoferty i nie możesz go łączyć z zakładami z oferty Hit Dnia.

Jak mogę znaleźć zakład na konkretny mecz?
Jeśli korzystasz z sts.pl lub m.sts.pl, kliknij Zakłady bukmacherskie i
wybierz interesującą Cię dyscyplinę sportu. Jeśli korzystasz z aplikacji, możesz to
zrobić od razu po wejściu do niej.
Następnie wybierz kraj i interesującą Cię ligę lub rozgrywkę. Zobaczysz listę meczów ułożoną chronologicznie. Kliknij informację o wybranym meczu lub kwadrat z plusem i liczbą w środku, aby zobaczyć wszystkie zakłady dotyczące danego spotkania.
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, możesz wyszukać interesujący Cię zakład, wpisując nazwę drużyny, nazwisko gracza lub numer zakładu w pole Szukaj teamu/gracza znajdujące się pod panelem logowania.
Następnie wybierz kraj i interesującą Cię ligę lub rozgrywkę. Zobaczysz listę meczów ułożoną chronologicznie. Kliknij informację o wybranym meczu lub kwadrat z plusem i liczbą w środku, aby zobaczyć wszystkie zakłady dotyczące danego spotkania.
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, możesz wyszukać interesujący Cię zakład, wpisując nazwę drużyny, nazwisko gracza lub numer zakładu w pole Szukaj teamu/gracza znajdujące się pod panelem logowania.

Jak sprawdzić wynik wydarzenia sportowego?
Wyniki wydarzeń sportowych znajdziesz na stronie sts.pl w sekcji
Wyniki w zakładce Zakłady bukmacherskie. Wyniki wydarzeń
możesz filtrować według daty ich rozegrania, dyscypliny sportowej, kraju oraz nazwy
ligi czy rozgrywki.

Gdzie znajdę statystyki danej drużyny/zawodnika?
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, statystyki znajdziesz w sekcji „Statystyki” w zakładce Zakłady bukmacherskie.
Jeśli korzystasz ze strony m.sts.pl lub aplikacji, statystyki dotyczące konkretnego
wydarzenia sportowego znajdziesz po wejściu w jego szczegóły.

Jak najprościej sprawdzić, ile mogę wygrać?
Dodaj do kuponu wybrane zakłady, a na przycisku Obstaw i graj o
zobaczysz kwotę, którą możesz wygrać.

Dlaczego ewentualna wygrana nie jest liczona od całej kwoty, którą
postawiłem?
STS jako legalnie działający bukmacher odprowadza podatek od zakładów.
Wygrana wyliczana jest według wzoru: stawka x kurs ogólny x 0,88 (12% podatek od
zakładów bukmacherskich). Podatek ten ujęty jest w Ustawie o grach hazardowych. Jeśli
wygrasz 2280 zł lub więcej, zostanie pobrane także 10% podatku od wysokich wygranych.
Stawka podatku określona jest w Ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Gdzie znajdę zawarte kupony?
Jeśli korzystasz ze strony sts.pl, swoje kupony znajdziesz w sekcji Moje
konto. W Moich kuponach zobaczysz kupony zawarte na zakłady z oferty przedmeczowej, a w
Moich kuponach live kupony zawarte na zakłady dostępne w ofercie live.
Jeśli korzystasz ze strony m.sts.pl, Moje kupony znajdziesz na dole po prawej stronie.
Jeśli korzystasz z aplikacji, kliknij ikonę kuponu widoczną na górze po prawej stronie.

Gdzie znajdę opis zakładów z oferty?
Opisy oferowanych przez nas zakładów znajdziesz na stronie sts.pl w „ABC Zakładów”, w zakładce Centrum
Klienta.

Mecz, który postawiłem na kuponie został odwołany/przerwany. Co z moim
kuponem?
Organizatorzy mają 24 godziny na rozegranie spotkania (wyjątki, patrz:
Regulamin, Rozdział 3). Jeżeli w tym czasie spotkanie nie zostanie rozegrane/dokończone,
zakład zostanie rozliczony jako zwrot, czyli po kursie 1.00.
Regulaminy