FAQ, CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
rejestracja i konto

Jak się zarejestrować?
Rejestracji można dokonać za pomocą formularza dostępnego po kliknięciu w przycisk
„Załóż konto” znajdujący się na górze strony. Wszystkie wymagane pola muszą być wypełnione, aby konto
mogło zostać prawidłowo utworzone.

Czym jest Konto Tymczasowe?
Konto Tymczasowe umożliwia korzystanie z usług STS od razu po przejściu uproszczonej
rejestracji. Pozwala korzystać z niemal wszystkich funkcji serwisu. Takie konto posiada sumaryczny limit
stawek równy 5000 zł oraz blokadę wypłaty środków do czasu pełnej weryfikacji danych.

Czym jest Konto Stałe?
Konto Stałe umożliwia korzystanie ze wszystkich usług STS w pełnym zakresie.

Co należy uzupełnić, by otrzymać status Konta Stałego?
W celu otrzymania statusu Konta Stałego niezbędne jest dodanie fotokopii dokumentu
potwierdzającego tożsamość, zweryfikowanie swojego adresu e-mail, podanie własnego numeru rachunku
bankowego, pseudonimu oraz adresu zamieszkania.

Czy po zweryfikowaniu danych i dodaniu fotokopii dokumentu tożsamości otrzymam jakąś
informację o tym, że mam już Konto Stałe?
Tak, po zakończonym procesie weryfikacji zostanie wysłana wiadomość mailowa z
potwierdzeniem. Weryfikacja trwa zwykle do 15 minut.

Dlaczego muszę podać numer telefonu?
Numer telefonu to dodatkowe zabezpieczenie konta Gracza. Jest on niezbędny w procesie
rejestracji, zmiany rachunku bankowego oraz przy przypomnieniu hasła do konta.

Czy mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?
Samodzielnie można zmienić niezweryfikowany adres e-mail, adres zamieszkania oraz
numer konta bankowego po autoryzacji kodem SMS. Pozostałe dane mogą zostać zaktualizowane w szczególnych
przypadkach po kontakcie z Pomocą Online.

Czy po rejestracji konta otrzymam potwierdzenie jego utworzenia?
Tak. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego na wprowadzony adres mailowy zostanie
wysłana wiadomość z potwierdzeniem utworzenia konta online.

Nie mogę się zarejestrować, ponieważ pojawia się komunikat informujący o tym, że dane
są już zapisane w systemie.
Oznacza to, że rejestracja w serwisie STS została już dokonana. Jeżeli nie pamiętasz
loginu do konta online, to skontaktuj się z naszym Konsultantem klikając na ikonkę czatu z Pomocą Online
bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Kiedy należy zweryfikować dane?
W dogodnym dla siebie momencie. Weryfikacja danych będzie jednak konieczna, aby móc
zlecić pierwszą wypłatę ze swojego konta online.

Jak mam wykonać fotokopię dokumentu tożsamości?
Zdjęcie dokumentu tożsamości można wykonać za pomocą telefonu komórkowego bądź aparatu
fotograficznego. Można również skorzystać ze skanera. Plik powinien zostać zapisany w formacie PDF, PNG,
JPG lub JPEG. Minimalny rozmiar przesyłanego pliku to 300 KB, natomiast maksymalny nie powinien
przekraczać 10 MB. Należy zwrócić uwagę, aby dane na przesłanych fotokopiach lub skanach były
przejrzyste i czytelne.

Jakie dane mogę zmienić samodzielnie?
Samodzielnie można dokonać zmiany niezweryfikowanego adresu e-mail, niezweryfikowanego
numeru telefonu, numeru rachunku bankowego oraz swojego adresu zamieszkania.

Jakich danych nie mogę zmienić samodzielnie?
Pseudonim, zweryfikowany adres e-mail oraz zweryfikowany numer telefonu mogą zostać
zmienione wyłącznie po kontakcie z Pomocą Online.

Jak zmienić numer telefonu?
Niezweryfikowany numer telefonu można zaktualizować samodzielnie w zakładce "Dane
osobowe". Numer telefonu, który został już zweryfikowany, można zmienić wyłącznie kontaktując się z
Pomocą Online.

Jak zmienić zweryfikowany adres e-mail?
Zweryfikowany adres e-mail można zmienić jedynie kontaktując się z Pomocą Online.

Czy mogę logować się za pomocą ustalonego pseudonimu?
Nie. Ustalony pseudonim będzie widoczny podczas wysyłania wiadomości na czacie w
sekcji "Live" oraz "Sporty wirtualne". Loginem do konta online jest przypisany do niego adres mailowy.

Zarejestrowałem się już wcześniej, jakie posiadam konto?
Każdy zarejestrowany wcześniej Gracz, którego konto przeszło pozytywną weryfikację
posiada już Konto Stałe i może korzystać z usług STS bez ograniczeń.

Nie posiadam numeru PESEL, co w takiej sytuacji?
Podczas rejestracji należy wybrać swoje obywatelstwo dzięki czemu system nie będzie
wymagał podania numeru PESEL.

Nie dostałem kodu autoryzacyjnego SMS, co zrobić?
W pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność podanego numeru telefonu. Jeżeli
numer jest prawidłowy, to należy cofnąć się do pierwszego kroku lub anulować wykonywany proces (np.
edycję danych) i spróbować raz jeszcze.

Czy jeśli już wcześniej miałem zweryfikowane konto, to muszę coś jeszcze robić?
Nie ma takiej potrzeby, konto posiada status stałego. Gracz może jednak ustalić sobie
autoryzację kodem SMS poprzez wprowadzenie numeru telefonu i zweryfikowanie go otrzymanym kodem.

Czy w związku z nową rejestracją mam możliwość ponownego utworzenia nowego konta w
serwisie STS?
Nie ma takiej możliwości. Każdy Użytkownik może posiadać wyłącznie jedno konto w
naszym serwisie.

Kto jest Administratorem moich danych osobowych?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Star-Typ Sport Zakłady Wzajemne Sp. z
o.o., adres: ul. Porcelanowa 8, 40-246 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000080269, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w
Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 6422187001. Powołaliśmy
Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możesz się skontaktować pisząc na adres mailowy:
[email protected]. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas
Twoich danych osobowych. Masz prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania, żądania
ich usunięcia lub wniesienia sprzeciwu z powodu Twojej szczególnej sytuacji. Masz również prawo do
żądania od Nas ograniczenia przetwarzania Twoich danych, a także do ich przenoszenia. Jeżeli uznasz, że
Twoje dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa masz prawo wnieść skargę do organu
nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

W jaki sposób chronione są moje dane?
Wszystkie przesyłanie do nas dane są chronione za pośrednictwem szyfrowanego
połączenia przy użyciu kwalifikowanego certyfikatu, wydanego przez Unizeto Technologies S.A.,
zapewniającego wysoki poziom szyfrowania. Zgodę na przechowywanie fotokopii dowodów tożsamości oraz
innych danych osobowych przez wymaganie ich na etapie rejestracji przez firmę Star-Typ Sport wyraziło
Ministerstwo Finansów akceptując wniosek Star-Typ Sport o prowadzenie działalności w zakresie zakładów
wzajemnych przez sieć Internet na podstawie art. 207 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja
podatkowa (Dz.U.2018 poz. 800 tj. z dnia 27.04.2018 z póź. zm.) oraz art. 32 ust. 2 w związku z art. 43
i art. 49 ust. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009r. o grach hazardowych (Dz.U.2018 poz. 165 t.j. z dnia
19.01.2018 z późn. zm.).

Nie pamiętam hasła, jak mogę je odzyskać?
W celu uzyskania hasła do konta online, należy najechać na przycisk "Zaloguj", a
następnie kliknąć na okienko, które się wyświetli z napisem "Zapomniałeś hasła?". Znajduje się on w
górnej części strony, obok okna logowania. W formularzu, który się wyświetli należy wpisać login do
konta online, nowe hasło, powtórzyć je, a następnie zatwierdzić kodem autoryzacyjnym SMS. W przypadku
gdy próbujemy odzyskać hasło do konta, które nie ma zweryfikowanego numeru telefonu, to wymagane będzie
podanie odpowiedzi na pytanie pomocnicze.

Nie pamiętam loginu do konta online, jak mogę go odzyskać?
Aby odzyskać login do konta online, należy skontaktować się z Pomocą Online za
pośrednictwem czatu bądź formularza kontaktowego.

Jak mogę zamknąć konto?
W celu zamknięcia konta prześlij wiadomość mailową na adres: [email protected] z podaniem
pierwszej oraz trzech ostatnich cyfr numeru PESEL, adresu mailowego przypisanego do konta online oraz
opcjonalnie przyczyny zamknięcia konta. W ciągu 24 godzin konto zostanie zamknięte, a Ty otrzymasz
potwierdzenie na swoją skrzynkę mailową. Możesz też skorzystać z opcji samowykluczenia konta na 3
miesiące bądź jego zawieszenia na okres 24 godzin. Opcje te dostępne są w sekcji "Moje konto" ->
"Odpowiedzialna gra".

Zamknąłem konto. Czy mogę je w jakiś sposób odzyskać?
W celu sprawdzenia czy jest możliwość odblokowania konta oraz potwierdzenia tożsamości
jego właściciela prosimy o przesłanie na adres: [email protected] następujących danych: pierwszej oraz
trzech ostatnich cyfry numeru PESEL oraz loginu do konta online. Informacje w kwestii odblokowanie konta
można uzyskać również u naszego Konsultanta po kliknięciu na ikonę czatu na stronie.
wpłaty

Jak mogę doładować konto?
Po zalogowaniu na konto, na górze strony należy kliknąć w napis „Wpłata”. Wyświetli
się lista serwisów obsługujących bezpieczne płatności internetowe: PayU, Dotpay i Tpay.com. Po wybraniu
swojego banku nastąpi przeprowadzenie za pomocą przyjaznego panelu przez cały proces dokonywania wpłaty.
Wpłat można dokonać również za pomocą karty kredytowej, Skrilla, Netellera, Paysafecard oraz gotówką w
najbliższym lokalu stacjonarnym STS. W przypadku wpłaty w lokalu wystarczy podać pracownikowi login do
konta online i kilka cyfr numeru PESEL.

Jaka jest minimalna kwota wpłaty na konto?
Kwota minimalnej wpłaty zależy od wybranego operatora płatności, dokładne informacje
dostępne są w sekcji „Wpłata”.

Zrobiłem przelew. Dlaczego kwota nie została dodana na moje konto?
Po dokonaniu płatności, na powiązany z kontem STS adres mailowy przyjdzie informacja o
statusie przelewu wysłana przez serwis transakcyjny, przez który była ona dokonywana. Jeśli coś poszło
nie tak, należy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w wiadomości lub skontaktować się z naszym
Konsultantem klikając na ikonkę czatu z Pomocą Online.

Czy od razu po rejestracji muszę doładować konto?
Nie, konto można zasilić w dowolnie wybranym przez siebie momencie.

Czy posiadając Konto Tymczasowe obowiązuje mnie limit wpłat?
Nie, możesz dokonywać wpłat na swoje konto w dowolnych ilościach oraz kwotach.
Pamiętaj jednak, że suma stawek, za które można zawierać zakłady na Koncie Tymczasowym nie może
przekroczyć 5000 zł.
wypłaty

Jak mogę wypłacić środki z konta online?
Po wejściu w "Moje konto", z menu znajdującego się po lewej stronie należy wybrać
zakładkę "Wypłata", następnie wprowadzić kwotę jaka ma zostać przelana i zatwierdzić ją hasłem do konta
STS. W zakładce tej widoczny jest numer rachunku bankowego, na który zlecona zostanie wypłata. Wypłatę
można zlecić wyłącznie po dokonaniu pełnej weryfikacji konta online. Należy pamiętać, że tylko konta
stałe posiadają możliwość zlecenia wypłaty. Jeżeli posiadasz Konto Tymczasowe to zrealizowanie wypłaty
jest możliwe tylko po jego przekształceniu w Konto Stałe.

Czy mogę wypłacić środki z konta online jeśli posiadam Konto Tymczasowe?
Nie, tylko konta stałe posiadają możliwość zlecenia wypłaty. Jeżeli posiadasz Konto
Tymczasowe to zrealizowanie wypłaty jest możliwe tylko po jego przekształceniu w Konto Stałe.

Ile wynosi minimalna kwota wypłaty?
Minimalna kwota wypłaty to 1 zł.

Kiedy dostanę środki na swoje konto bankowe?
STS zleca przelewy średnio co 15 minut. Wypłaty są realizowane w godzinach 10:00 -
24:00. Jeśli rachunek bankowy podany do wypłat pochodzi z któregoś z banków: PKO BP, mBank, ING, BZ WBK,
Alior, Millenium, Inteligo, Orange Finanse, T-mobile, Get In Bank bądź Noble Bank, to przelew powinien
zostać zaksięgowany jeszcze w tym samym dniu. W przypadku pozostałych banków przelew dociera zwykle w
ciągu 1-2 dni roboczych.

Dokonałem wypłaty, ale nie mam pieniędzy na swoim koncie. Dlaczego?
Przelewy zleconych wypłat są realizowane codziennie od 10:00 do 24:00 (oprócz dni
świątecznych). Zlecamy je średnio co 15 minut. W przypadku banków spoza listy szybkich wypłat środki
docierają na konto bankowe zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zlecenia wypłaty. Na czas
realizacji zleconej wypłaty mogą mieć wpływ:
- przerwy bankowe w księgowaniu
- specjalne godziny księgowania banków
- awarie/opóźnienia systemów bankowych
- dodatkowe weryfikacje w ramach procedur bezpieczeństwa.
Zgodnie z Regulaminem wypłaty są realizowane przelewem maksymalnie do 7 dni.
- przerwy bankowe w księgowaniu
- specjalne godziny księgowania banków
- awarie/opóźnienia systemów bankowych
- dodatkowe weryfikacje w ramach procedur bezpieczeństwa.
Zgodnie z Regulaminem wypłaty są realizowane przelewem maksymalnie do 7 dni.

Jaka jest prowizja od zleconej wypłaty?
STS nie pobiera żadnych prowizji i opłat od Graczy.

Czy mogę wypłacać środki również z konta bonusowego?
Do wypłaty można zlecić wyłącznie środki z konta depozytowego. W celu wypłaty środków
z konta bonusowego należy dokonać obrotu bonusem. Po spełnieniu warunków obrotu środki przejdą na konto
depozytowe i będą możliwe do wypłaty.

Czy planujecie powiększyć listę banków, do których realizowane są szybkie przelewy?
Lista banków na ten moment jest zamknięta, ale obejmuje wszystkie największe
podmioty.
Bonusy

Jak zdobyć bonus?
O wszystkich promocjach informujemy naszych Graczy za pośrednictwem wiadomości
mailowych oraz SMS. Zachęcamy również do śledzenia naszej strony STS.pl (zakładka "Bonusy") oraz naszych
profili na portalach społecznościowych: Facebook i Twitter, gdzie na bieżąco organizowane są różnego
rodzaju konkursy oraz akcje promocyjne, za które można uzyskać doładowanie bonusowe.

Jak wykorzystać voucher?
Otrzymany kod z vouchera należy wpisać w okienku "KOD PROMOCYJNY", które będzie
widoczne po lewej stronie monitora, po wcześniejszym kliknięciu w zakładkę "Moje konto". Konto bonusowe
można zasilić kolejnym otrzymanym voucherem dopiero po wykorzystaniu w całości poprzedniego bonusu oraz
gdy wszystkie zawarte za niego zakłady zostaną rozliczone.

Jak wypłacić otrzymany bonus?
W celu wypłaty środków bonusowych należy dokonać obrotu na trzykrotność otrzymanej
kwoty bonusu. Na przykład otrzymując 1200 zł bonusu, należy dokonać obrotu, na koncie bonusowym, na
kwotę 3600 zł. Do obrotu zaliczają się stawki tylko z wygranych kuponów z kursem łącznym nie mniejszym
niż 1,91. Przykładowo stawiając kupon za 10 zł, gdzie wygrana wyniesie 30 zł (i zostanie spełniony
warunek kursu), do obrotu zostanie zaliczona stawka z kuponu 10 zł. Do obrotu pozostanie wtedy jeszcze
3590 zł. Po spełnieniu powyższych warunków, pełna kwota zebrana w bonusie automatycznie przeniesie się
na depozyt, co pozwoli na jej wypłatę. Kwota z wygranych zasila konto bonusowe natomiast wartość kuponu
za jaki jest zakładany zalicza się do obrotu.

Czy mogę gdzieś sprawdzić jaka kwota pozostała mi do obrotu bonusem?
Po kliknięciu w zakładkę "Moje konto" po lewej stronie znajduje się okno o nazwie
"OBRÓT BONUSU", które wskazuje jaka kwota pozostała jeszcze do wykonania obrotu środków bonusowych w
celu przetransferowania ich na depozyt. Jeżeli na liczniku obrotu bonusem widnieje 000 oznacza to, że do
obrotu pozostało niespełna 1 zł (licznik wskazuje tylko pełne złotówki).

W jaki sposób mogę zagrać za środki z konta bonusowego?
Aby zawierać zakłady z konta bonusowego należy kliknąć na okienko "Bonus" tak, aby
podświetlił się on na pomarańczowo. Dopiero po tym fakcie należy wnieść zakład.

Czy są jakieś ograniczenia co do zawierania zakładów z konta bonusowego?
Kurs ogólny kuponu nie powinien być mniejszy niż 1,91. Do obrotu bonusem zaliczają się
tylko stawki z wygranych kuponów. Z konta bonusowego nie można zawierać zakładów na Hit Dnia. Do obrotu
bonusem nie zaliczają się kupony bezpieczne oraz wypłacone w ramach usługi cash-out.

Jaki jest wymagany obrót depozytem, jeśli skorzystałem z promocji Bonusu Startowego?
W przypadku wyrażenia podczas rejestracji chęci skorzystania z Bonusu Startowego, w
celu wypłaty wpłaconych środków należy dokonać nimi osobnego obrotu na koncie depozytowym. Przykładowo
wpłacając 1200 zł by móc wypłacić wpłaconą kwotę należy dokonać obrotu na ogólną kwotę 1200 zł. Do
obrotu depozytem zaliczają się stawki z wygranych i przegranych kuponów o końcowym kursie nie mniejszym
niż 1,85. Dopiero po tym fakcie depozyt będzie możliwy do wypłaty.
Zawieranie zakładów

Jaka jest minimalna stawka dla kuponu?
Najmniejsza kwota, za którą można zagrać kupon to 2 zł.

Jaki jest minimalny kurs dla kuponu?
Minimalny kurs po jakim można zawrzeć kupon to 1,14.

Gdzie znajdę informacje odnośnie rodzajów kuponów, które można zawrzeć w STS?
Informacje dotyczące rodzajów kuponów oraz sposobu ich zawierania znajdują się na
naszej stronie w zakładce „Rodzaje kuponów”, która jest dostępna po wejściu w panel „Pomoc”.

Ile mam czasu na odebranie wygranej?
Wygrana za kupony zawarte w zakładach online dopisywana jest do konta Gracza po
rozliczeniu kuponu. Natomiast w przypadku kuponu postawionego w naszych lokalach stacjonarnych wygraną
można odebrać do 30 dni od momentu rozliczenia kuponu. W przypadku wyższych wygranych STS ma 14 dni na
wypłatę kuponu od momentu przedstawienia go w lokalu.

Jakie są zasady zawierania Zakładów Specjalnych?
W naszej ofercie dostępne są dwa rodzaje Zakładów Specjalnych: Hit Dnia oraz
Superoferta. Są to zakłady o podwyższonych kursach dobierane każdego dnia przez Dział Analiz Sportowych.
Hit Dnia – jest to zakład, który można zawrzeć zarówno na kuponie SOLO, AKO, jak i Maxikombi. Nie można
zawrzeć kuponu zawierającego ten zakład za środki z konta bonusowego oraz jako Zakład Bezpieczny. Nie
można łączyć Hitu Dnia z zakładami z Superoferty. Superoferta - w przypadku zakładu z Superoferty na
kuponie muszą się znaleźć przynajmniej 3 zakłady - jeden z Superoferty i minimum dwa zakłady z oferty
zwykłej. Nie ma możliwości zagrania zakładu z Superoferty na kuponie SOLO. Można go zawrzeć na kuponach:
AKO i Maxikombi oraz jako Zakład Bezpieczny. Kupon z zakładem z Superoferty można zawrzeć za środki z
konta bonusowego. Każdy zakład z Superoferty dostępny jest również w ofercie zwykłej pod innym numerem,
z niższym kursem. Zakłady ze zwykłej oferty można zagrać na kuponie SOLO.

W jaki sposób mogę znaleźć zakład na dany mecz?
W sekcji „Oferta” należy wybrać daną dyscyplinę, następnie kraj i ligę/rozgrywkę, w
której występuje dana drużyna. Po kliknięciu w nią rozwinie się lista zakładów głównych „mecz”.
Spotkania będą ułożone chronologicznie. Przy każdym meczu, po jego prawej stronie, widnieje prostokąt z
plusem i cyfrą w środku. Po kliknięciu na tę ikonkę następuje przekierowanie do podstrony z wszystkimi
dodatkowymi zakładami dotyczącymi danego spotkania. Nad dyscyplinami znajduje się filtr zakładów, w
którym można wybrać dla jakiego czasu zakłady mają zostać wyświetlone. Po wyborze ligi/rozgrywek nad
głównymi zakładami wyświetla się „filtr rodzaju zakładów”, w którym można wybrać jakie zakłady mają
zostać wyświetlone. Gracz ma również możliwość wyszukania zakładu po wpisaniu nazwy drużyny, nazwiska
gracza lub numeru zakładu w pole „Szukaj teamu/gracza” znajdujące się po prawej stronie, pod panelem
logowania.

Jak sprawdzić wynik wydarzenia sportowego?
Należy wybrać zakładkę „Wyniki” znajdującą się w panelu „ZAKŁADY BUKMACHERSKIE”. Wyniki zakładów
można filtrować według daty ich rozegrania, dyscypliny sportowej, kraju oraz nazwy ligi/rozgrywki. W
zakładce tej zamieszczane są wyniki zdarzeń, które się już zakończyły.

Gdzie znajdę statystyki danej drużyny/zawodnika?
Statystyki są umieszczone w osobnej zakładce, którą można znaleźć na naszej stronie w
panelu „ZAKŁADY BUKMACHERSKIE”, klikając na zakładkę „Statystyki”.

Jak najprościej sprawdzić ile mogę wygrać?
Na stronie www.sts.pl dostępne są aktualne kursy zakładów oraz kalkulator, dzięki
któremu można szybko i łatwo obliczyć ewentualną wygraną.

Dlaczego ewentualna wygrana nie jest liczona od całej kwoty, którą postawiłem?
STS jako legalnie działający bukmacher odprowadza podatek od zakładów. Wygrana
wyliczana jest według wzoru: stawka x kurs ogólny x 0,88 (12% podatek od zakładów bukmacherskich).
Podatek ten ujęty jest w Ustawie o grach hazardowych. W przypadku wygranej w kwocie co najmniej 2280 zł
pobierany jest podatek od wysokich wygranych w wysokości 10 %. Stawka podatku określona jest w Ustawie o
podatku dochodowym od osób fizycznych.

Gdzie znajdę zawarte kupony?
Lista kuponów zawartych na zakłady z oferty przedmeczowej dostępna jest po wejściu w
zakładkę „Moje zakłady” widoczną po kliknięciu w sekcję „Moje konto”. Natomiast kupony zawarte na
zakłady dostępne w ofercie live znajdują się w zakładce „Moje zakłady live”.

Gdzie znajdę opis zakładów z oferty?
Opis zasad większości oferowanych przez nas zakładów można znaleźć w „ABC Zakładów”,
które jest dostępne do wglądu po wejściu w zakładkę „Pomoc”. W razie wątpliwości dotyczących zasad bądź
sposobu rozliczania danego zakładu Gracz ma możliwość ich skonsultowania z Pomocą Online po kliknięciu
na ikonkę czatu dostępną na naszej stronie.

Mecz, który postawiłem na kuponie został odwołany/przerwany. Co z moim kuponem?
Organizatorzy mają 24 godziny na rozegranie spotkania (wyjątki, patrz: Regulamin,
Rozdział 3). Jeżeli w tym czasie spotkanie nie zostanie rozegrane/dokończone zakład zostanie rozliczony
jako zwrot, czyli po kursie 1,00.
Regulaminy