STS sponsorem transmisji 31. sezonu ESEA Mountain Dew League!

STS sponsorem polskiej transmisji 31. sezonu ESEA Mountain Dew League

STS – największy bukmacher w Polsce – został oficjalnym sponsorem transmisji 31. sezonu
ESEA Mountain Dew League – międzynarodowej ligi w CS:GO. W rozgrywkach wezmą udział aż cztery polskie zespoły:
Virtus.pro, Izako Boars, x-kom oraz wspierane przez bukmachera AGO Esports.
Esport znajduje się wśród najpopularniejszych dyscyplin obstawianych przez naszych graczy.
To perspektywiczny segment dla działalności STS, dlatego nieustannie rozwijamy ofertę,
angażujemy się w sponsoring i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gracz. Sponsoring
polskiej transmisji 31. sezonu ESEA Mountain Dew League, w którym zobaczymy topowe
polskie zespoły takie jak AGO Esports czy x-kom, to kolejne już działanie potwierdzające
zaangażowanie STS w wydarzenia istotne dla fanów CS:GO – mówi Mateusz Juroszek, prezes
STS.
W rozgrywkach w ramach 31. sezonu ESEA Mountain Dew League weźmie udział
osiemnaście drużyn, z czego aż cztery z Polski – AGO Esports, Virtus.pro, Izako Boars oraz x-
kom. Powalczą one o bezpośredni awans do ESL Pro League oraz miejsca w turnieju
barażowym.
Wybrane mecze z rozgrywek wraz z polskim komentarzem będą transmitowane na żywo na
kanale: twitch.tv/esl_csgob_pl.
Polska transmisja ESEA Mountain Dew League, której bukmacher jest sponsorem, to kolejna
już inicjatywa przygotowana z myślą o społeczności CS:GO. Dzięki STS w połowie kwietnia br.
fani Counter-strike’a obejrzeli transmisję z polskim komentarzem lanowego turnieju
Charleroi Esport 2019. Natomiast w roku ubiegłym STS był zaangażowany w sponsoring
FACEIT Major London.
Celem bukmachera jest wsparcie dalszego rozwoju i profesjonalizacji rodzimego esportu. STS
jest oficjalnym sponsorem devils.one i AGO Esports, dwóch najlepszych drużyn CS:GO w
Polsce. Wspiera także Pawła ‘innocenta’ Mocka – zawodnika CS:GO, który gra na scenie
międzynarodowej. Ten kontrakt był pierwszym w Polsce przypadkiem, gdy bukmacher
wsparł indywidualnego zawodnika esportowego, grającego w Counter-Strike’a. Bukmacher
zdecydował się także na wsparcie Damiana „Nervariena” Ziaji, jednego z
najpopularniejszych influencerów polskiej sceny League of Legends. Podpisana z nim umowa
to pierwszy w Polsce przypadek zaangażowania bukmachera w działania promocyjne skierowane do społeczności League of Legends. W minionych sezonach firma wspierała
Polską Ligę Esportową – topowe rozgrywki CS:GO w kraju – oraz drużynę esportową Izako
Boars. STS włączył się również w inicjatywę dobroczynnego meczu rozegranego pomiędzy
czołowymi polskimi drużynami CS:GO. Ponadto w grudniu 2018 r. bukmacher zorganizował –
wraz z ‘innocentem’ i ‘Nervarienem’ – plebiscyt na esportową inicjatywę, który, głosami
kibiców, wygrał kobiecy turniej lanowy CS:GO.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.sts.pl

Tags: