Dobrze wiesz. Możesz obstawiać!

Wiedziałem, że strzelą w końcówce, Dobrze wiesz, możesz obstawiać

STS – największy bukmacher w Polsce – ruszył z nową kampanią reklamową. Jej motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”. Kreacje będą widoczne w telewizji, platformach rozrywkowych oraz w digitalu.

Teaserowa cześć kampanii ruszyła 13 września br. Pełna odsłona emitowana jest od 17 września w telewizyjnych kanałach sportowych, przy okazji wydarzeń sportowych w największych stacjach ogólnopolskich oraz w internecie m.in. na największych polskich portalach sportowych i ogólnoinformacyjnych oraz na Facebooku.

Kliknij w obrazek poniżej i sprawdź wersję reżyserską spotu:

W ramach kampanii powstały dwa spoty wizerunkowe, dwa sponsorskie oraz dodatkowe wersje niestandardowe. Autorami koncepcji kreatywnej są Maciej Kelm i Marcin Muth z Przestrzeń, odpowiedzialni także za nadzór produkcyjny. Spoty wyprodukowała chromaPRO, wyreżyserował Florian Malak, a zdjęcia wykonał Kamil Płocki.